Ga naar inhoud

internetprobleem


Aanbevolen berichten

Ik heb sinds kort een probleem met internet explorer. Wanneer ik in b.v. startpagina.nl op een link klik wordt er een leeg scherm geopend en er gebeurt verder niets meer. Als ik op een link klik die in hetzelfde scherm geopend wordt zoals in het forum, gaat het wel goed. Wat is er mis gegaan, wie kan mij helpen?
Link naar reactie
Probeer dit eens. Het heeft bij mij geholpen. 1) Sluit IE en OE af. Maak je Map C:Windowstemp helemaal leeg, en verwijder Geschiedenis, en je tijdelijke internetbestanden in Configuratiescherm/Internet/algemeen. Klik op 'delete cookies'. Ga nu naar Internetopties/beveiliging, klik op 'internet', en klik daar op 'standaardniveau'. En klik bij Internetopties geavanceerd ook eens op 'standaardinstellingen'. 2) Ga nu naar Internetopties/programma's, en vink 'Controleren of Internet Explorer de standaardbrowser is' aan. Start Windows opnieuw op. 3) Ga tenslotte naar Start/uitvoeren, en type de volgende regel, gevolgd door 'OK' Je hoort een bevestiging te krijgen dat het registreren van de dll gelukt is: regsvr32 Urlmon.dll Zijn er foutmeldingen, moet je het even melden. Daarna start je even opnieuw op.
Link naar reactie
Bedankt voor uw antwoord. Ik heb dit gedaan, maar het heeft niet geholpen. Als ik een nieuw venster in b.v. Startpagina open krijg ik twee lege schermen waarvan bij één het adres "about blank" staat, dan loopt ie vast. Doe ik CTRL Alt del staat er bij "openme(reageert niet). Ik heb ook IE6 verwijderd en de vorige versie hersteld. Het probleem blijft. Ook IE6 opnieuw geïnstalleerd. Misschien moet ik Windows maar opnieuw installeren. Maar ik wil eigenlijk wel weten wat er mis is gegaan.
Link naar reactie
Bedankt voor uw antwoord. Ik heb dit gedaan, maar het heeft niet geholpen. Als ik een nieuw venster in b.v. Startpagina open krijg ik twee lege schermen waarvan bij één het adres "about blank" staat, dan loopt ie vast. Doe ik CTRL Alt del staat er bij "openme(reageert niet). Ik heb ook IE6 verwijderd en de vorige versie hersteld. Het probleem blijft. Ook IE6 opnieuw geïnstalleerd. Misschien moet ik Windows maar opnieuw installeren. Maar ik wil eigenlijk wel weten wat er mis is gegaan.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...