Ga naar inhoud

e-mail terug zetten


Aanbevolen berichten

Ik heb al veel vragen gezien met dezelfde titel. Nu is het geval, ik heb alleen het bestandje inbox.dbx, dus geen andere .dbx. Hoe kan ik nu mijn e-mails terug krijgen. DBXtract laat de plaatjes achterwege en geeft alleen tekst terug, hier heb ik dus niets aan!!! Wie kan me helpen???? [ Dit bericht is bewerkt door: b.sebregts op 2002-05-03 12:38 ]
Link naar reactie
Sorry paul01, dit werkt niet. Om dit zo simpel te doen heb ik ook de oude folders.dbx nodig en die heb ik jammer genoeg niet meer. Wat jij zegt heb ik namelijk al geprobeerd en, ook al is mijn inbox.dbx 40 mb, geeft outlook express aan dat er geen berichten zijn. Dank je voor reactie, misschien weet je nog een andere manier. [ Dit bericht is bewerkt door: b.sebregts op 2002-05-03 15:32 ]
Link naar reactie
Ah ik begrijp het. Als je in je map met dbx bestanden kijkt, zie je daar denk ik dbx bestanden staan van je mappen (verzonden items, inbox e.d.), plus een bestand FOLDERS.DBX en OFFLINE.DBX. Volgens mij is in het bestand FOLDERS.DBX je mapstructuur en inhoud vastgelegd. Hierin staat dus bijv. dat je de map INBOX en de map OUTBOX hebt, en dat in INBOX 16 berichten staan. Als dit niet overeenkomt met de informatie van het bestand INBOX.DBX, dan wordt een lege map geladen. En dat gebeurt denk ik bij jou. Wat in INBOX.DBX staat klopt niet met wat in FOLDERS.DBX staat, en daarom zie je de bestanden niet. Als ik enkel inbox backup en vervolgens deze terugzet bij een lege FOLDERS.DBX, dan krijg ik ook lege mappen. Wat je dus voor elkaar moet proberen te krijgen is een FOLDER.DBX zo te krijgen dat het overeenkomt met je INBOX.DBX. Wat gebeurt er eigenlijk als je FOLDER.DBX (en evt. ook OFFLINE.DBX) weghaalt en je oude inbox erin zet? Volgens mij moet je de oplossing in ieder geval daar zoeken, alleen kan ik niet veel wijs worden uit FOLDERS.DBX, laat staan dat ik weet hoe deze goed aan te passen is. Dus dames, heren... iemand? Paul
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...