Ga naar inhoud

Friaco


Aanbevolen berichten

Ik heb nu 3 maanden Friaco. Maandag tot donderdag van 18:00 tot 08:00 en Vrijdag van 18:00 tot Maandag 08:00 voor 30 Euro op internet. Tot ik een maand terug een E-mail kreeg dat ik er minder gebruik van moest maken. 1 of 2 uur per dag was wat er in de E-mail stond. Daar hebben ze een hoop gezeik mee gehad. Dus weer een maand rustig, tot dat ik dit vanmorgen in mijn E-mail tegen kwam. FRIACO heeft een paar abonnementen: VOLNET, de naam zegt het al, verschaft exclusief per gebruiker, 24 uur per dag / 7dagen in de week toegang voor 200 EURO ( excl. BTW) per maand. Voor dat geld wordt dus een aparte lijn helemaal gereserveerd voor 1 klant. ZAKENNET: geeft aan zakelijke gebruikers voor 110 EURO per maand een zelfde soort toegang maar dan alleen tijdens kantoortijden. Na zes uur ’s- avonds zijn al die lijnen vrij en dus weer opnieuw te gebruiken. THUISNET : Als je nu aan elke particulier 25 EURO zonder BTW ofwel 30 EURO met BTW vraagt dan moeten THUISNETTERS de beschikbare capaciteit in de avond en de nacht dus met elkaar DELEN Dat houdt in dat een particulier dus niet vanaf zes uur ’s-avonds die lijn constant moet bezetten, anders kan de andere gebruiker, die ook 25 EURO betaald heeft er niet op komen. Tot nu toe heeft FRIACO iedereen toegang verschaft zonder beperkingen, maar zoals dat altijd al de bedoeling is geweest gaat dat binnenkort veranderen. De beschikbare capaciteit kan dus alleen in alle redelijkheid gebruikt worden en iedereen weet dat anderen op U kunnen zitten wachten. Natuurlijk bestaan er spitsuren aan het begin van de avond. Een maand geleden stuurde FRIACO U ook al twee berichten over deze 'fair use policy' van het ThuisNet. Helaas hebben wij moeten vaststellen dat U niet of niet voldoende aan dit verzoek heeft voldaan. U zal daarom aan het eind van deze maand worden afgesloten. Dit gebeurt op basis van artikel 11 lid E van de algemene voorwaarden. Daarin wordt het recht beschreven om ter voorkoming van overbelasting van het netwerk of ter bescherming van de kwaliteit en/of beschikbaarheid aan gebruikers beperkingen te stellen of toegang tot de FRIACO dienst te onthouden. U kunt nu nog slechts voor 200 EURO per maand terecht voor een VOLNET-abonnement. FRIACO wordt tot deze stap gedwongen om de redelijke gebruikers toegang te laten behouden tot deze dienst. Het spijt ons van U afscheid te moeten nemen. Met vriendelijke groet Uw FRIACO team Wat een HUFTERS zijn die gasten van Friaco zeg. Einde van deze maand wordt ik er gewoon van af gedonderd
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...