Ga naar inhoud

openen in nieuw venster werkt niet


Aanbevolen berichten

Hallo allemaal, Sinds enige tijd heb ik een probleem met Internet Explorer 5.0. Normaal kan je met je rechtermuisknop op een link klikken en dan kiezen voor 'ín een nieuw venster openen'. Het menu komt wel op maar als ik voor dat nieuwe venster kies dan gebeurt er niks. Weet iemand wat daaraan te doen is? Groeten, Petra
Link naar reactie
1) Sluit IE en OE af. Maak je Map C:Windowstemp helemaal leeg, en verwijder Geschiedenis, en je tijdelijke internetbestanden in Configuratiescherm/Internet/algemeen. Selecteer alle cookies in Internetopties algemeen/instellingen/bestanden weergeven, en wis ze. Ga nu naar Internetopties/beveiliging, klik op 'internet', en klik daar op 'standaardniveau'. En klik bij Internetopties geavanceerd ook eens op 'standaardinstellingen'. 2) Ga nu naar Internetopties/programma's, en vink 'Controleren of Internet Explorer de standaardbrowser is' aan. Start Windows opnieuw op. 3) Ga naar Start/uitvoeren, en type de volgende regel, gevolgd door 'OK' Je hoort een bevestiging te krijgen dat het registreren van de dll gelukt is: [b:f37b7cc01f]regsvr32 Urlmon.dll[/b:f37b7cc01f] Zijn er foutmeldingen, moet je het even melden. Daarna start je even opnieuw op. Dat zou het moeten doen. Succes, Ton
Link naar reactie
Hallo Ton, Bedankt voor je uitgebreide antwoord. Ik heb je aanwijzingen zorgvuldig opgevolgd. Alles ging zonder problemen. Ook het registeren van de dll ging goed. Er kwam de melding DllRegisterServer in Urlmon.dll succeeded. Helaas heeft het allemaal niets geholpen. Ik kan nog steeds geen tweede venster openen. Ook niet met Shift-klik. Wie weet er nu nog raad? Groeten van een wanhopige Petra.
Link naar reactie
Er zijn nog een paar truuks, maar wat ik zélf zou doen, is gewoon upgraden naar bijvoorbeeld [url=http://www.microsoft.com/windows/ie/downloads/recommended/ie501sp2/default.asp]Internet Explorer 5.01 Service Pack 2[/url] Let even op de juiste taalversie. Succes, _________________ Ton [ Dit bericht is bewerkt door: TonKlein op 2002-05-01 23:40 ]
Link naar reactie
Hallo Ton en andere reacteurs, Bedankt voor jullie konstruktieve bijdragen. Uiteindelijk heb ik maar Internet Explorer 5.5 geinstalleerd. Sommigen suggereerden al om een andere versie te installeren, maar eigenlijk vind ik ik dit geen echte oplossing. Ik had graag willen weten waardoor het probleem veroorzaakt werd en of en hoe het op te lossen was. Stel dat het nog een keer gebeurt, of dat het bij iemand anders voorkomt. Dan weet ik nog steeds geen raad. Maar goed, ik kan in ieder geval weer meer vensters openen. Hartelijke groeten, Petra
Link naar reactie
Nog mazzel dat het zo gelukt is. Een tijdje geleden had een kennis het probleem dat er niet in html forms, in tekst velden getypt kon worden. De cursor verscheen niet en typen ging niet. Allerlei fora afgeweest, raad gevraagd, IE ge upgrade, niks hielp. Dit heeft uiteindelijk tot een re-install van Windows geleid :smile:
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...