Ga naar inhoud

Geld verdienen


Aanbevolen berichten

Ik wilde is weten wat nou het betrouwbaarste en beste manier is om met internetten geld te verdienen. En dan niet bij telefooninternet maar ik bedoel dus bij een kabel verbinding zoals ik heb. IK hoor dingen als e-mails ontvangen en Banners plaatsen op je eigen site en voor het surfen betaalt krijgen.. Wat is jullie ervaring hiermee, werkt het echt, en krijg je ook echt uitbetaald en wat is nou het beste/makkelijkste ?? Gr C@rt
Link naar reactie
  • 3 weken later...
Tja, vroeger was er nog wel een aardig zakcentje mee te verdienen. En nu misschien ook wel, als je een paar honderd mensen zo gek kan krijgen zich onder jou aan te melden. Helaas hebben de meeste mensen niet zoveel kennissen en vrienden, en ben je op jezelf aangewezen om geld te verdienen. De payrate is drastisch gedaalt. Vroeger kreeg je misschien 0,60 per uur, nu mag je blij zijn als je 0,006 cent per uur krijgt. De hele Adstream (zoals dat heet) markt is ingestort. Ik heb me bij aardig wat programma's aangemeld, maar degene die het meeste uitbetaald (Spedia), is ook het meest argwanend. Ik ben euit geschopt vanwege het gebruik van Notepad!!! Ze vonden dat ik probeerde te cheaten via Notepad!!! Ik zou nieteens weten HOE ik daarmee zou moeten cheaten. Ik heb nog een aantal e-mailtjes naar ze gestuurd om te vragen wat er nou mis was met Notepad, maar daar is nooit op gereageerd, en ik heb m'n account nooit terug gekregen. Dit bedrijf had 1x een cheque gestuurd, en ik had m'n 2e cheque net aangevraagd (toeval?). Mijn account bestaat nog wel, maar is al maaaanden gelocked. Momenteel gebruik ik alleen nog betaald e-mailprogramma's. Gaat zeeeeer traag, zeker als je (zoals ik) geen referrals hebt, maar het voordeel is dat je geen balk op je scherm hebt. En ik gebruik CashSurfers nog. Gaat ook zeer traag, vooral als je (zoals ik) geen referrals hebt, want ze betalen maximaal 4 uur per dag uit, en de payrate is ook zeer laag. CashFiesta gebruik ik zo nu en dan. Nog even en ik kan daar een cheque aanvragen. Voor meer informatie kun je op mijn website kijken, daar staat het uitgebreider beschreven, en ook met de voor en nadelen erbij. http://home.wanadoo.nl/joeburny/money-ned.htm Ik heb hem al een tijd niet bijgewerkt, maar als je vragen hebt, kun je me altijd mailen.
Link naar reactie
[b:10a4909ce7]Beste vrienden, Ik ben afkomstig uit België, en ik heb mij laten inschrijven bij EuroClix. Als ik een é-mail ontvang, krijg ik om te lezen, 10 punten, en om een bestelling te doen 100 of meer punten. Op 1000 punten krijg ik 10 EURO, zie helemaal onderaan. Alleen geldig in Nederland[/b:10a4909ce7] [b:10a4909ce7][/]Best EuroClix-lid, Op dit moment is het EuroClix-programma (http://www.euroclix.nl) alleen geschikt voor Nederlandse deelnemers. We kunnen namelijk uitsluitend produkten laten leveren op Nederlandse adressen en uitbetalen op Nederlandse bankrekeningen. Dit is ook de reden waarom bij het aanmelden alleen Nederlandse postcodes en bankrekeningnummers worden geaccepteerd. Ter verduidelijking vind je onderstaand het relevante artikel uit onze volledige voorwaarden: Artikel 3.3 Alleen personen van 16 jaar of ouder en woonachtig in Nederland mogen deelnemen aan het EuroClix programma. Ondernemingen en/of rechtspersonen (BV's, NV's, Stichtingen, Verenigingen etc.) zijn uitgesloten van deelname. http://www.euroclix.nl/ECLXSSAPP/static/Leden/ledn_voorwaarden_uitgebr.htm We hopen dat we je hiermee voldoende hebben geïnformeerd. Met vriendelijke groet, EuroClix Ledenservice. EuroClix[B][//] [B]Saldo & rekeningoverzicht Je huidige saldo is als volgt: Aantal beschikbare Clix : 1000 Aantal gereserveerde Clix : 125 Totaal aantal Clix : 1125 Toon soort transacties Alle Emails Vertel het een vriend Partner link banners Banners Toon transacties van (dag-maand-jaar) 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 - 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 - Toon transacties tot (dag-maand-jaar) 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 - 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 - Datum Omschrijving Clix Status 26-04-2002 ingeschreven voor de Webplaza nieuwsbrief 40 Vervallen Actienummer 10484 21-04-2002 e-mail Hypotheekservicedesk.nl gelezen 10 Beschikbaar Actienummer 10404 18-04-2002 e-mail EuroClix gelezen 10 Beschikbaar Actienummer 10328 Hierboven vind je een overzicht van de Clix die je tot nu toe verdiend hebt.[/b:10a4909ce7]
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...