Ga naar inhoud

IE6 geeft foutmeldingen


Aanbevolen berichten

Zodra ik vanuit een mail link naar een webpagina geeft IE6 een fout aan middels een schermpje van Microsoft. Ik kan al dan niet een rappoprt of deze foutmelding sturen. Als ik IE6 direkt start gaat dit meestal goed. Zo ook toen in internet gedeeld had via een netwerk op 2 PC's met een crossoverkabel. Heeft altijd goed gewerkt, tot ik sinds 23-04 geen internet meer heb op pc2, wel op pc1. Ik heb toen op pc1 internet opnieuw gedeeld en wat gebeurt er, ik heb op pc2 weer internet maar pc1 geeft meteen bij het opstarten al de eerder genoemde foutmelding en vanaf pc1 is internet ook niet meer te starten. Op pc1 zit IE6 en hier komt mijn kabelinternet ook binnen. Op pc2 heb ik IE5. Ik gebruik geen firewall. Op beide pc's draai ik WIN98 SE en heb naderhand op pc1 een upgrade gedaan naar IE6. Kan ik IE6 verwijderen en weer vervangen door IE5. Door het gecombineerde probleem met zowel IE6 en netwerken, maar vnl. toch IE6 de topic hier geplaatst. Alvast bedankt, Jan K.
Link naar reactie
Je kunt het volgende proberen op de pc waar internet niet goed werkt; [b:10df7f58c5]Start -> Uitvoeren[/b:10df7f58c5] Type: [b:10df7f58c5]regsvr32 Urlmon.dll[/b:10df7f58c5] Let op de spatie tussen deze twee. Klik op [b:10df7f58c5]OK.[/b:10df7f58c5] Je hoort nu een bevestiging te krijgen dat het registreren van Urlmon.dll gelukt is. Vervolgens de pc opnieuw opstarten. Succes, NoZtra.
Link naar reactie
[quote:ea8e637565] Op 25-04-2002 17:32 schreef NoZtra: Je kunt het volgende proberen op de pc waar internet niet goed werkt; [b:ea8e637565]Start -> Uitvoeren[/b:ea8e637565] Type: [b:ea8e637565]regsvr32 Urlmon.dll[/b:ea8e637565] Let op de spatie tussen deze twee. Klik op [b:ea8e637565]OK.[/b:ea8e637565] Je hoort nu een bevestiging te krijgen dat het registreren van Urlmon.dll gelukt is. Vervolgens de pc opnieuw opstarten. Succes, NoZtra. [/quote:ea8e637565] Helaas, na in een mail een link aangeklikt te hebben weer de melding: er is een fout opgetreden in internet explorer. Excuses voor het ongemak. In elk geval bedankt voor de tip. Rest de vraag, of ik IE6 kan verwijderen om vervolgens IE5 te installeren. Ik heb IE6 wel eens in de prullenbak gezet, maar als ik dan IE5 installeer, dan geeft die aan dat deze niet is te installeren, om dat er een nieuwere versie is aangetroffen. Jan K.
Link naar reactie
Even aanvullend: Een ding is zowiezo belangrijk als hyperlinks in OE moeten werken: IE moet geregistreerd staan als je standaard browser. Lees dit artikel even: [url=http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;EN-US;q177054]Internet Shortcuts in Outlook Express Don't Start Browser[/url] Succes, Ton
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...