Ga naar inhoud

IE5 en "fout op pagina"


Aanbevolen berichten

Sinds vandaag krijg ik zo nu en dan na het klikken op een link een blanco Internet Explorer pagina met onder in de balk de boodschap "fout op pagina". Het gaat dan b.v om het invullen van een poll of de situatie dat een site een foutmelding afgeeft. Dat laatste zie ik dan als ik dezelfde actie in Netscape uitvoer. Ik vermoed dat het iets te maken heeft met java, javascript of de java virtual machine. Ik heb al diverse tips uit het forum geprobeerd, zoals het weggooien van cache en geschiedenis en het downloaden van de laatste JVM, maar tot nu toe geen succes. Is er nog iets anders wat ik kan proberen? Ik gebruik IE 5.0 en Windows 98 SE. Joop
Link naar reactie
Bedankt voor beide suggesties. Ad-aware had ik pas gedownload en gedraaid. Ik heb voor de zekerheid nog even nagekeken of daar ook de online monitor (pop-up killer) bij zat maar dat blijkt niet het geval. Verder geeft het aan dat er geen verdachte processen draaien. Dus tot nu toe geen succes. Zondagavond heb ik geprobeerd IE 5.0 te upgraden naar IE 5.5 service pack 2. Eerst heb ik de setup-file gedownload en uitgevoerd waarna de echte download start. Maar die werd (en wordt) na een paar seconden afgebroken met de mededeling dat de file niet gedownload kan worden en of ik het later nog maar eens een keer wil proberen. Omdat de upgrade dus niet heeft plaatsgevonden, neem ik aan dat dit niet de oorzaak van mijn probleem is hoewel het wel hierna pas begonnen is. En met Microsoft weet je het maar nooit. Heeft iemand hier soms ervaring mee? Joop
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...