Ga naar inhoud

tijdsduur inbellen instellen


Aanbevolen berichten

Van de week ontdekte ik dat ik mijn computer aan had laten staan en ook al die tijd ingelogd was geweest bij mijn provider. Omdat mijn scherm intussen zwart was, zag ik dt noet. Ik heb een gewone ISDN-aansluiting dus de telefoonkosten lopen dan behoorlijk op. Is er een mogelijkheid om de computer zo te configureren dat de lijn vanzelf sluit als er een bepaalde tijd, bijvoorbeeld 10 minuten geen activiteit is? O ja, ik werk met Eudora light en met Internet Explorer. Gerda
Link naar reactie
Bij een normaal 56k modem kan dat inderdaad, en ik neem aan dat het bij een ISDN modem ook geen probleem is... Ik denk dat je bij de "Verbindingen" (o.a. via de verkenner) bij de betreffende inbelverbinding even met de rechtermuisknop moet klikken en dan "Eigenschappen". Dan kun je daar wel ergens vinden waar je dit in kunt stellen. In dat venster staat o.a. hoeveel inbel-pogingen 'ie moet doen. En je kunt een vinkje zetten bij "Verbinding verbreken als niet gebruikt na xx minuten". En het aantal minuten moet je ook invullen... Overigens kan het zijn dat als je alleen maar zit te ICQen bijvoorbeeld, dat er dan zo weinig verkeer is dat windows denkt dat 'ie niet gebruikt wordt. Dan kan de verbinding ook verbroken worden. Sorry, maar ik zit hier in een netwerk dus kan niet kijken waar die instellingen precies staan... :sad:
Link naar reactie
ga naar startmenu ---> instellingen -->-configuratiescherm ---> internetopties --> verbindingen kies dan bij de verbinding die je gebruik ---> geavanceerd en dan kun je aanvinken verbinding verbreken indien niet actief en dan kun je het aantal minuten invoeren succes, marcel [ Dit bericht is bewerkt door: msgroot op 2002-04-22 19:08 ]
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...