Ga naar inhoud

Weekend offline met Chello. Geld terug?


Aanbevolen berichten

Weet iemand nog of je geld terug kan vragen als je 24 uur of meer offline bent geweest. Toen der tijd was dat een nieuwe "service". Weet alleen niet meer of de service nog steeds geboden wordt. Het betalen van de aangekondigde prijsverhoging zie ik ook niet zitten. Als de service nou echt goed was OK, maar het is de laatste maand ronduit slecht. Is ADSL een optie of wordt het alweer duurder? Hoe is @Home? Zijn er nog meer mensen met een Chello probleem? Zoals wel kunnen downloaden met Kazaa e.d. maar bijna geen enkele internetpagina kunnen bereiken?
Link naar reactie
Ik weet niet precies wat je bedoeld maar als je WEL kan downloaden met Kazaa maar geen pagina's kan bezoeken ligt dat niet aan je provider want je bent gewoon online, dan is er iets mis met je instellingen. Ik zelf heb MxStream, Planet, ADSl. Dat werkt voor mijn gevoel super want de verbinding is altijd stabiel en nooit problemen gehad. Helen
Link naar reactie
Van het weekend was ik de hele tijd offline. Kon niet het net opkomen, email ophalen, msn e.d. Ik weet dat het probleem met de internet pagina's niet bij de provider hoeft te liggen. Toen der tijd had chello als service dat als je 24 uur of langer offline was (door een fout of storing van hun) je geld terug kon krijgen. Dit wil ik weten omdat het de laatste tijd vaak voor komt dat het 's avonds helemaal niet werkt. Dit komt steeds vaker voor. En vanaf vrijdag t/m zondagmiddag heeft niets gewerkt. Lampjes knipperden steeds oranje.
Link naar reactie
Geld terug van chello? nou, ik krijg als sinds een jaar 500 gulden van ze, maar ondanks vele acties is me dat nooit gelukt. Het niet kunnen surfen maar wel downloaden kan zeker aan hun liggen! Zelf ben ik van pure eleende naar MxStream gegaan (xs4all) en er ging een wereld voor me open, stabiel en veel sneller! En dat met een basic abbonement... Plus een werkende helpdesk.
Link naar reactie
Hallo beste mensen, ik heb ook Chello, maar bij mij draait het super :smile: Ik heb het al een half jaar en ben in totaal pas 2 hele uren uit de lucht geweest door storing. Het loopt als een trein al kan het in de spits soms wat langzamer zijn :sad: Ik haal makkelijk snelheden (met Download accelerator Plus) van 300 kb/s met uitschieters naar de 600 kb/s. Met Kazaa oid haal ik ook snelheden van tegen de 100 kb/s :smile: Ik heb dus niets te klagen. Maar ik heb inderdaad geluk want jullie verhalen zijn niet zeldzaam :sad: Trouwens ik denk dat Chello in mei (UPC) de pijp uit gaat, want ze hebben problemen met de banken ed. Dan wordt het dus ook voor mij het langzamere (gemiddeld 56 kb/s), maar wel altijd stabiele :smile: ADSL. Greetz Marcel
Link naar reactie
Nou heb ik met 180KB/s en uitschieters naar 200KB/s niet echt te klagen. Maar sinds februari 2001 heb ik Chello, dat eerst in onze regio Gelrevision was. In die maand februari was het echt snel, zat ik vaak boven de 200KB/s. Maar de laatste paar maanden is het hard achteruit gegaan. Veel downtime, veel servers zijn vaak niet te bereiken. Een collega van mij woont 1 straat verder en heeft het zelfde gezeik. Vind het ook traag en overweegt om op te stappen. Degene die 300KB/s halen hebben echt vette mazzel en zullen ook niet snel klagen met maar 2 uur downtime. Vroeger had ik dit ook (welniet de snelheid maar wel weinig downtime). Straks maar weer eens kijken hoe het is.
Link naar reactie
Ik heb er ook meer dan eens uit gelegen, maar nooit iets teruggehad... sterker nog... Chello moet mij nog altijd 100,- modemborg terugbetalen. Doordat Chello een foute voorletter in mijn naam zette, moet dit worden hersteld. Hierdoor dacht men dat ik een nieuwe gebruiker was, en boekte wederom 100,- borg af... Die probeer ik al heeeeeeel lang tevergeefs terug te krijgen...
Link naar reactie
Ik heb een Com21 modem. Is al een oudje. Zeker 3 jaar. Schijnt ook dat deze modem bij 200 kb of zo aan z'n limiet zit. Ik moet gewoon een nieuwe modem van ze krijgen. Vandaag is er iemand van Chello geweest. Heeft de kabelaansluiting veranderd en het werkt weer. Tot nu toe is alles nog op te vragen. Kijken hoe lang het goed gaat.
Link naar reactie
OK, de service is zwaar *** en dat weet iedereen. Bij mij kwam de monteur alles geinstalleerd, maar de modem kreeg geen verbinding. De monteur ging weer weg en er zou 's middags nog iemand anders komen. Nooit maar dan ook nooit meer wat van ze gehoord, konrakt was dus nog niet ondertekend want de verbinding was er niet, maar het geld werd wel afgeschreven. Gellukkig had mijn vader het zo gefikst (en dan te bedenken dat die monteurs daarvoor opgeleid zijn). Mijn pa haalt die cableoptimiser ertussenuit (we hadden bij het verbouwen van ons huis de kabel toch al in 3 en gesplits, 2 TV en dus 1 voor eventueel internet) snijd die kabel door zet er een normale kabel aansluiting erop (dus hij sloopte dat rare datading eraf :grin:) dauwt hem rechstreeks in het kastje en we hadden internet. Conclusie: het helpt vaak om die cable optimsser er tussen uit te halen, omdat deze het signaal verzwakt (hij splist het in 3en TV,RADIO en Internet) je krijgt hierdoor een beter sigaal en een betere snelheid, proberen waard!! :wink: Greetz Marcel
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...