Ga naar inhoud

Wel verbinding maar geen surfen!!


Aanbevolen berichten

Een vriend heeft het volgende probleem en ik kan niet helpem. Graag hulp. Hij draait Win98SE en kan de laatste tijd wel emailen, overigens met Eudora 5.1, maar Internet Explorer 5 is met geen stok vooruit te branden. Zelfs de homepage van HCCNET komt niet of nauwelijks op zijn scherm. Bij elk ander adres komt na lange tijd de message dat dat niet te vinden is. Alle instellingen nagelopen maar niets gevonden. Wat kan de oorzaak zijn? Bij voorbaat dank Paul
Link naar reactie
[quote:6ca7de68f6] Op 21-04-2002 16:54 schreef JP-Sjonnie: Hmmm, dan weet ik het verder niet. Kan de fout ook bij HCCnet liggen? Ik weet niet hoe lang het probleem er al is? Gebruik je kabel of ADSL of gewoon telefoon lijn? [/quote:6ca7de68f6] Hij gebruikt een gewone telefoonlijn en het probleem bestaat al meer dan een week. De snelheid is wel laag voor een 56k modem maar bij de buren ook zo'n lage snelheid maar daar geen problemen bij het surfen. Ook als hij via START - UITVOEREN een ander adres intypt maakt IE wel contact met het Internet maar ook die bewuste pagina komt zelfs na lang wachten niet tevoorschijn. Bedankt in ieder geval voor het meedenken
Link naar reactie
[quote:b65e9a3a29] Op 21-04-2002 15:21 schreef P. Lemmens: Een vriend heeft het volgende probleem en ik kan niet helpem. Graag hulp. Hij draait Win98SE en kan de laatste tijd wel emailen, overigens met Eudora 5.1, maar Internet Explorer 5 is met geen stok vooruit te branden. Zelfs de homepage van HCCNET komt niet of nauwelijks op zijn scherm. Bij elk ander adres komt na lange tijd de message dat dat niet te vinden is. Alle instellingen nagelopen maar niets gevonden. Wat kan de oorzaak zijn? Bij voorbaat dank Paul [/quote:b65e9a3a29] dit blijft aankloten.... ergens zit wat mis en dat vindt je heel moeilijk terug....je kunt proberen via buroaccessoires/systeemwerkset/systeeminfo/extra/reparatie programma IE proberen of kijken of er ergens software conflicten zijn. Anders zou ik zeggen maak een backup en ga vervolgens formateren en opnieuw installeren en zet IE 5.5 er op. Dan ben je wel een avond zoet maar ws van de ellende af.... nu kost het uiteindelijk ook uren/avonden en ergenis. Succes! Hanko [ Dit bericht is bewerkt door: hanko99 op 2002-04-21 21:39 ]
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...