Ga naar inhoud

Wachtwoord werkt niet meer bij inloggen


Aanbevolen berichten

Hallo,ik heb een raar probleempje. Ik heb handmatig een internetverbinding aangemaakt,na een schone installatie van Windows 98Se.Ik had dus al een internet account.Als ik nu in ga loggen moet ik dus mijn gebruikersnaam en ww opgeven.Echter het rare is dat ik helemaal geen ww op hoef te geven!Al ik alleen maar een letter in tik,maakt niet uit wat,wordt ik gewoon ingelogd.Dus nu kan iedereen op mijn pc van mijn internet account gebruik maken.Ik vind dit erg vreemd!Owja,ik heb isdn,en het inloggen duurt ook langer dan gewoonlijk.Eerst zie ik'bezig met controleren van gebruikersnaam en wachtwoord'en vervolgens komt er te staan 'bezig met aanmelden op netwerk'.Dat aanmelden op netwerk zag ik hiervoor nooit. Goed,ik hoor wel of er hier iemand een oplossing voor deze probleembjes heeft. Gr.Mark.
Link naar reactie
Je tweede probleem is op te lossen door naar je inbelnetwerk instellingen te gaan (Dial-up), de eigenschappen voor de betreffende verbinding op te vragen en in een van de tabbladen aanmelden bij het netwerk afvinken. Dit scheelt ook weer tijd met inloggen. Je eerste probleem is een beetje onduidelijk. Ik neem aan dat het om de inlog gegevens van Windows gaat of gaat het om de inbel gegevens? Bij Windows is dit heel normaal. Een wachtwoord is hier alleen handig als je eigen instellingen wilt laden. Als het om je inbel login gaat, dan weet ik het niet.
Link naar reactie
Je moet naar je configuratiescherm, netwerk en daar de instellingen voor je aansluiting in orde maken. Als je geen netwerk hebt, heb je alleen de externe toegangsadapter en de TCP/IP nodig. De rest kan weg. Als je de netwerkaanmelding gebruikt, blijft je wachtwoord en gebruikersnaam bewaard. Dan kan iedereen altijd met je computer inbellen. Gerda
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...