Ga naar inhoud

Internet: wat wil JIJ lezen in Computer!Totaal?


Aanbevolen berichten

[b:ed7d98e02c]Iedereen met nuttige ideeën op computer/internetgebied kan de redactie laten weten welke onderwerpen er in de rubriek Internet van Computer!Totaal aan bod zouden moeten komen of wat meer aandacht zouden mogen krijgen.[/b:ed7d98e02c] Naast een immer creatieve en bekwame redactie is ook input van de lezers, heel belangrijk om het blad nóg beter aan te laten sluiten bij jullie: actieve computergebruikers die alles uit hun pc , software en internetverbinding willen halen. Schroom dus niet! We kunnen uiteraard niet garanderen dat álle onderwerpen aan bod zullen komen maar ieder idee is waardevol voor de redactie. Kortom: ben benieuwd! Groet, Guido [ Dit bericht is bewerkt door: Guido van den Anker op 2002-04-18 16:02 ]
Link naar reactie
Het lijkt mij een goed idee als julie eens een wat groter artikel schrijven over toepasingen op je zelfgemaakte website. Bijvoorbeeld DHTML popup menu's, flash buttons of ander meer geavanceerde dingen die je met de gewone gratis webeditor niet kan maken. Ik ben er zelf ook al een tijdje mee bezig, maar er is toch heel veel onduidelijkheid op de website's van aanbieders van deze dingen, of het gratis is, of je moet registreren, of je prachtige dingen kan maken waarvan later blijkt dat ze maar 10 dagen op je website kunnen staan. ik ben benieuwd,
Link naar reactie
Ik las in verschillende oude comp. totaal over hoe je dit en dat moet opzetten (zoals thuisnetwerk, webserver, ftp server e.d). Het zou fijn zijn als comp.totaal een speciale 'HOWTO' editie uitbrengen (een boek/naslagwerk), waar al die nieuwe leden kunnen raadplegen, ipv. 100 keer hetzelfde topic plaatsen. Op het C!T website staan er wel zo'n site, maar vergelijken met website van linux howto is hij meer overzichtelijker. ------------------------------------------------ "This just was a simple thought"
Link naar reactie
Gezien de topics; uitgebreid aandacht besteden aan het configureren van firewalls, zoals ZoneAlarm, MCAfee personal firewall, Internet Security, e.d. Gewoon elke maand 1 uitgebreid toelichten met schermdumps enzo. Wat stel je allemaal in, en wat vooral niet. En voor de diehards graag uitgebreid aandacht voor Packet Filtering Rules opstellen. Groetjes, en Succes, NoZtra.
Link naar reactie
[quote:da67a967be] Op 18-04-2002 22:43 schreef NoZtra: Gezien de topics; uitgebreid aandacht besteden aan het configureren van firewalls, zoals ZoneAlarm, MCAfee personal firewall, Internet Security, e.d. Gewoon elke maand 1 uitgebreid toelichten met schermdumps enzo. Wat stel je allemaal in, en wat vooral niet. En voor de diehards graag uitgebreid aandacht voor Packet Filtering Rules opstellen. Groetjes, en Succes, NoZtra. [/quote:da67a967be] ik zie liever een review over hardwarematig firewall (icm. routers), ipv. softwarematig.
Link naar reactie
[quote:1325cc211a] Maar idd, een artikel over beveiliging kan idd niet zoveel kwaad. Wellicht is het ook verstanding om beveiligingslekken in browsers en mailprogramma's te belichten. Daarmee kun je behoorlijk wat virusleed voorkomen. [/quote:1325cc211a] _________________ "Equal opportunity means everyone will have a fair chance at being incompetent." [ Dit bericht is bewerkt door: Captain_Kansloos op 2002-04-22 11:44 ] [ Dit bericht is bewerkt door: Guido van den Anker op 2002-04-22 13:22 ]
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...