Ga naar inhoud

Beste prog om Internetsnelheid te verbeteren


Aanbevolen berichten

Hallo, Welk programma kunnen jullie aanbevelen om de internetsnelheid (surf /up-, download) te verbeteren.(Xp met ADSL). Een kleine zoektocht op het internet levert vele hits, en welke werkt nou echt, en welke niet. Ik zie door de bomen het bos niet meer. Is Tweakmaster nou goed, of Internet Boost, of Internet Turbo of SpeedBoost of , of, of? Graag jullie ervaringen.
Link naar reactie
Enige wat nut heeft (tenminste bij een dail-up verbinding) is het wijzigen van de MTU settings. Wanneer je kabel/ADSL hebt, kan het wel eens de moeite lonen om een download manager te gebruiken. Persoonlijk ben ik erg tevreden over [url=http://www.metaproducts.com/mpDE-AY.html]Download Express[/url] Klein, doet wat het moet doen en is gratis. (voor zover ik weet ook geen spyware) Het start je download via meerdere kanalen tegelijk en benut zo de beschikbare bandbreedte optimaal. Zelfs met mijn analoog modem merk ik daarmee verschil. Sites waar ik normaal met 2Kb/s download halen dan ineens wel 4-5Kb/s. Lijkt wellicht traag, maar met m'n analoog lijntje scheelt dat toch behoorlijk!
Link naar reactie
Kijk eens naar http://www.speedbit.com en download Download Accelerator Plus (DAP). Het is duidelijk veel sneller (zet wel bij opties superaccelerate aan). Ik haal met mijn kabel verbinding gemiddeld een download snelheid van 200 kb/s en ik zelfs wel eens de 630 kb/s gehaald :grin: Echt aan te raden Greetz Marcel
Link naar reactie
DAP valt volgens mijn onder de categorie spyware. Ik doe het met [url=http://www.freshdevices.com]freshdownload[/url].... Bevalt prima! :smile: _________________ P4-1.8GHz;256pc133;XP-HE;NIS2002 Mxstreambasis op RealtecRTL8139Netwerkkaart [ Dit bericht is bewerkt door: Martijn Verstappen op 2002-04-19 17:51 ]
Link naar reactie
Kan best. Maar het is ongetwijfelt een van de beste en wat voor last heb je van spyware? Niets. Je merkt het immers toch niet en wat moeten ze nou met de gegevens van een broodarme krantenwijkende lopende scholier? Bovendien moeten ze om in mijn comp te kijken een verbinding met mijn computer hebben en die krijgen ze absoluut niet, ik heb 3 goed geconfigureerde firewalls draaien en DAP mag alleen inbound traffic gebruiken en bovendien moet het proggie voor elke download 3 maal om toestemming vragen? (Dat doe ik met alle proggies, omdat Symantec een keer mijn computer om zeep heeft geholpen, omdat ik een niet helemaal legale versie had :smile: ) Bovendien heb je met een goldmebership daar geen last van en daar kan je ook wel aan komen zonder te betalen. Hoe? Dat mag ik niet zeggen op dit forum :smile: Greetz Marcel
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...