Ga naar inhoud

Eigen upload cappen.


Aanbevolen berichten

hoi allemaal. ik zoek een manier ( proggie, register instelling etc ) om de upload van een pc te kunnen cappen. ik werk met 3 pc,s op een netwerk, en 1 pc is constant online op een filesharing proggie. er wordt daar veel van me geleeched, wat geen probleem is, op volle upload snelheid. Alleen het internet op de overige 2 pc's gaat dan enorm traag. is er een manier om de upload van die pc te limiteren, zodat er nog wat overblijft voor de andere pc's ? ( in het download proggie zelf gaat het niet ).
Link naar reactie
  • 4 weken later...
Zelf ge bruik ik edonkey en imesh. Beide programma's hebben een optie waarmee je kan instellen hoeveel kb/s er geupload kan worden. Bij edonkey heeft dit echter wel het nadeel dat je download niet sneller is dan 4x de uploadsnelheid die je hebt ingesteld. _________________ Waarom iets goed doen, als je van je fouten kan leren ? [ Dit bericht is bewerkt door: PS op 2002-05-08 19:39 ]
Link naar reactie
  • 4 weken later...
En hoe duur is duur? Er werd al gezegd 'je wil de kosten nie weten'. Als het echt zo achterlijk duur is, dan is het dus GEEN goede oplossing. Nog een 'goede' oplossing: Niet meer internetten. Heb je ook geen last van die upload/download problemen. DUH!!!!! :) Edit: http://www.metiadsl.nl/sdsl.html Het goedkoopste SDSL abonnementje a € 184,45 is voor mij echt niet te doen. Plus dat het 9 van de 10 keer alleen voor bedrijven is. Dus geen goede oplossing. Nog mensen tips hoe je je eigen upstream kunt cappen? Een willekeurig FTP programma kan het, dus volgens mij moeten er programmatjes zijn die dat kunnen voor je volledige upstream (niet alleen FTP).
Link naar reactie
Je kan ook een goede router nemen die de verbinding verdeeld. Ik zit zelf te surfen, terwijl er bij me gedownload wordt. Geen probleem dus! Het zijn uiteraard wel verschillende machines (win2k). Ik gebruik zelf de Draytek Vigor router met ingebouwde webinterface, zodat je even tijdelijk je FTP poort dicht kan zetten als het te veel wordt. De bandbreedte verdeling is goed geregeld, maar je kan geen snelheden instellen. Kost je ongeveer € 150,- Bart
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...