Ga naar inhoud

Ik wordt gek van die hackers!!!!


Aanbevolen berichten

Wat doen jullie met hackers/crackes, die continue bij je proberen in te breken??? Deze hacker probeerd het al enkele dagen, elke 10 Min opnieuw, met bijna hetzelfde IP-adres!! Draai Norton Internet Serurity 2002. Voor de geinteresseerden, dit zijn de IP-adressen die hij vandaag heeft gebruikt: 62.251.196.95 :evil: 62.251.204.288 :evil: 62.251.204.219 :evil: 62.251.204.217 :evil: Lijkt mij dus 1 en dezelfde persoon. Als er iets is waar ik deze hacker mee kan pakken dan hoor ik't graag natuurlijk!! De rest van de IP-Adressen ben ik kwijt, tenzij iemand weet of mijn firewall dit bijhoud. _________________ P4 1800MHz;256Pc-133;Ge-force3-Ti200;XPHome RealtecRTL8139Ethernetkaart;1394Netwerkkaart Kan jezelf niet veranderen...... mot met jezelf om leren gaan. [ Dit bericht is bewerkt door: Martijn Verstappen op 2002-04-12 23:35 ]
Link naar reactie
Het is ook een beetje dweilen met de kraan open. Poortscans vinden heel vaak plaats en het is vaak zonde van je tijd om er continu aandacht aan te besteden. Zolang je geen poorten voor binnenkomend verkeer hebt openstaan kan er niet veel gebeuren. Ik negeer het meestal en concentreer me meer op e-mails waarbij het risico veel groter is om iets op te lopen. Groetjes, NoZtra.
Link naar reactie
[quote:63288881fe] Irritant 15 jarige scholier??? Uit onderzoek is gebleken dat de meer dan 50% van alle hackers, GOEDBETAALDE ICT'ERS van rond de 30 zijn. [/quote:63288881fe] Ga er toch maar van uit dat het zo'n scholiertje is. Die downloaden een progje van internet (gemaakt door en echte hacker)om daarmee bij jou de boel te verzieken. de echte hackers zijn echt niet in computers van particulieren geinteresseerd, die hacken liever een bekende site. [quote:63288881fe] En hoezo politie is overdreven? Als er iemand meerderemalen (expres?) bij je probeert in te breken mag je die persoon aangeven. [/quote:63288881fe] de politie heeft denk ik wel wat beters te doen. Als je weet van welk IP-adres dit soort dingen gedaan worden dan kan je bij de provider een klacht indien en die kan de schuldige dan waarschuwen of zelfs afsluiten
Link naar reactie
Met Visualroute kun je nagaan waar de hackers vandaan komen. ik heb zelf kabel en ik krijg ook meldingen van me firewalletje (blackice) dat er weer iemand heeft proberen binnen te komen. Hij valt me hier niet mee lastig maar laat alleen het icoontje in de taakbalk knipperen. BlackICE is een goede firewall, ik wil binnekort norton ook es proberen. GREETZ Stefan
Link naar reactie
Indien je gebruik maakt van ZoneAlarm, kan je het programma ZoneLog Analyzer gebruiken. Je kan dan zien welke poorten benaderd zijn, regelmatig zijn dit Kazaa"achtige" gebruikers die nog steeds proberen een bestand bij je te downloaden terwijl je kazaa (of ander P2P programma) niet draait. Dit verklaart ook de regelmaat van 10 minuten waarin dit soort proggies kijken of je weer online bent met je filesharing programma. No harm done dus.
Link naar reactie
1x antwoorden is wel genoeg hoor. Ook bij Norton Personnal Firewall krijg je alleen een knipperend icoontje in je taakbalk. Dan kan je gelijk zien of het een serieuze aanval is. Bij mij meestal een subseven trojan. Bij gewone portscans geeft de firewall aan wie erin wil en waar vandaan. Meestal heeft dat te maken met de software die ik op dat moment heb draaien. Die oplossing over Kazaa vind ik de meest logische. En als je echt last hebt van een hacker, en het maakt mij niet uit hoe oud die is, dan zou ik inderdaad de provider waarschuwen. Het is aan hem(haar) of de politie wordt gewaarschuwd of niet, hij/zij is verantwoordelijk voor een goed, en redelijk veilig internet via zijn/haar server. [ Dit bericht is bewerkt door: gmallee op 2002-04-18 16:12 ]
Link naar reactie
[quote:16a7395252] Op 17-04-2002 17:37 schreef stefan85: Met Visualroute kun je nagaan waar de hackers vandaan komen. ik heb zelf kabel en ik krijg ook meldingen van me firewalletje (blackice) dat er weer iemand heeft proberen binnen te komen. Hij valt me hier niet mee lastig maar laat alleen het icoontje in de taakbalk knipperen. BlackICE is een goede firewall, ik wil binnekort norton ook es proberen. GREETZ Stefan [/quote:16a7395252] Ik heb ook een oplossing! Ik draai ze namelijk al een tijdje beide, werkt perfect. Ze vullen elkaar goed aan :wink: Ik heb ook een tijdje ZoneAlarm Pro gedraait, maar dat vond ik niets. Black ICE is goed een voudig en zeurt niet teveel. Greetz Marcel
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...