Ga naar inhoud

Schijfruimte op het internet


Aanbevolen berichten

Hallo lezers, Mijn website bevat steeds meer foto's. Hierdoor is mijn beschikbare schijfruimte bij mijn provider nu toch echt volledig op. Uiteraard ga je dan even proberen een extra account te openen maar dat lukt me nu niet meer bij wanadoo (heb nu cable basic van casema). Is er een goede algemene webspace site waar iedereen gratis naar toe kan uppen? Ik kan dan vanaf mijn website daar naartoe verwijzen voor de nieuwe foto's. De naam van de website zet ik er nu maar niet bij anders denken jullie misschien dat ik sluikreclame wil maken.
Link naar reactie
Hoi, Bedankt voor de tip. Het werkt alleen jammergenoeg niet. Je kunt inderdaad heel makkelijk een account aanmaken. Wanadoo blokt alleen alles af. Je mag niet uploaden naar iets anders dan Wanadoo cable. Het werkt ook nog wel met oude wanadoo accounts. Jammergenoeg heb ik er daar maar 3 van (60MB) en dat is toch echt (veel) te weinig!! Ik zoek echt een soort freedrive.com maar die is er niet meer (gratis). Hopelijk nog meer helpers?
Link naar reactie
Je kan bijvoorbeeld bij tripodnet.nl (onderdeel van tripod.com) een gratis account nemen, daar krijg je standaard 20 mb wat uitbreidtbaar is naar 100 mb. Je mag die accounts niet alleen voor opslag gebruiken, dus moet je daar ook nog even wat internetpagina's neerzetten waarop de foto's getoond worden. Dan lijkt het net of die fotoverzameling daar op die server staat terwijl je vanuit je 'echte' site naar de foto's op die tripodnet server linkt :wink:.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...