Ga naar inhoud

Outlook Expr. 5.5, instellingen


Aanbevolen berichten

Ik "ontdekte" recentelijk dat de menuopties "Tekengrootte" en "Coderingen" (in het menu Beeld) bij mij "grijs" zijn. Is de reden hiervoor terug te voeren naar het feit dat mijn "default" verzendoptie ("Extra > Opties > Verzenden") "Normale indeling" is (en dus niet HTML), of is hier iets anders aan de hand??? Wie heeft een antwoord? Bij voorbaat dank, Ton.
Link naar reactie
Ruikt naar een restrictietje: Ga in het register eens naar HKEY_CURRENT_USERSoftwareMicrosoftWindowsCurrentVersionPoliciesExplorer, en kijk of daar een waarde "SpecifyDefaultButtons" is aangemaakt. Als dat zo is, zijn er ook andere waarden als bijvoorbeeld Btn_Encoding en Btn_Size, die jouw probleem kunnen verklaren. In dat geval wis je alles.
Link naar reactie
Hoi Ton, Dank voor reactie. Echter: de door jou genoemde waarde staat niet in het register. 't Blijft (dus) een vreemde zaak. Ik ben echter niet alleen in deze: iemand anders, ook met ME / OE5.5 heeft exact hetzelfde(!) Wat nog veel vreemder is: als ik op de grijze "Coderingen" klik, wordt OE met een foutmelding op een .DLL afgesloten(!) (Kan het nog gekker? Normaal gesproken hebben niet-actieve menu onderdelen totaal geen effect, al klik je er op tot pasen en pinksteren op een dag vallen....) Ik lig er niet wakker van, maar blijf nieuwsgierig waarom (en blijkbaar niet alleen bij mij!) dit menu onderdeel: A) inactief is. B) onder welke omstandigheden 't wel actief wordt. Groet, Ton
Link naar reactie
Niente, nada! Op deze reeks (Software....Current Version) volgt "Telephony". Hier zit 't 'm dus ook niet (blijkbaar). Feit dat ik niet de enige ben geeft me overigens een iets geruststellender gevoel (maar blijft wel de nieuwsgierigheid wekken!). Een soortgelijk verschijnsel doet zich voor t.a.v. het Euro teken oproepen m.b.v. R.Alt+5: bij de een werkt het, bij de ander om onbegrijpelijke redenen niet, ondanks volkomen correcte instellingen!! Groet en dank voor de hulp. Ton
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...