Ga naar inhoud

OE 5.5 unicode


Aanbevolen berichten

Hoi, Daarnet wilde ik een mailtje verzenden en toen kreeg ik de volgende foutmelding: [img:edf32674da]http://home.kabelfoon.nl/~ecodam/email.gif[/img:edf32674da] Ook kreeg ik al mijn ontvangen mailjes binnen met de inhoud van de mail in een *.txt bestand in de bijlage. Hoe zorg ik ervoor dat dit weer wordt hersteld?? Is het een virus?
Link naar reactie
Dat venster komt mij akelig bekend voor! Ik krijg het te zien als ik een Euro symbool in een mailje met HTML opmaak heb staan en op de knop "verzenden" klik!! (In "normale" opmaak nergens last van). Snap er geen barst van, want wat het symbool laat zich netjes in het berichtscherm zetten, maar met het verzenden heeft-ie blijkbaar wat problemen. Ik heb mijn licht proberen op te steken in een aantal Forums, maar helaas nooit bruikbare tips retour gekregen... Ik hoop, net als jij, wat wijzer te worden! Groet, Ton
Link naar reactie
[quote:11fdeb3e5a] Op 14-03-2002 19:59, schreef lion: Mooi van niet!! Staat al op West Europees.... Het hele probleem heeft (100% zeker) iets te maken met de "tekenset keuze", maar hoe en wat?? Ik sta nog steeds open voor iedere reactie!! Groet, Ton [/quote:11fdeb3e5a] Dan zou ik het verder ook niet weten... Bij mij heb ik het toen wel zo opgelost. <aar bij mij ging het toen niet om het € teken, maar bij allerlei mailtjes.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...