Ga naar inhoud

Kazaa zonder spyware????


Aanbevolen berichten

uhhhhh.... Grokster en Imesh zijn ook gevuld met Spyware....... Welk commercieel succesvol gratis programma doet het nog zonder spyware? Dat zijn er niet veel meer! We moeten er mee leren leven. Voor wat hoort wat. We kunnen er gratis gebruik van maken dus wordt er wat van ons gevraagd. Overigens is er wel een KaZaA lite gemaakt maar ook die is niet helemaal spyware vrij volgens adaware.
Link naar reactie
Geef je firewall de opdracht dat alles wt het internet op wil toestemming moet vragen en ga vanaf dat moment toestemming verlenen aan progjes die dat wel mogen en geen toestemming aan progjes die dat niet mogen. Ook kun je kijken of de sites die bezocht worden door de spyware-onderdelen of je die kunt laten verwijzen naar 127.0.0.1 Dat werkt in veel gevallen ook :smile:
Link naar reactie
[quote:db81521ca8] http://www.softwarebank.nl/nl/index.htm [/quote:db81521ca8] ik heb deze versie ook geinstalleerd maar Adaware ziet nog iets van spyware. Of dit dus een dummie is weet ik niet maar goed, deze lite is in ieder geval een stuk beter! Ben benieuwd hoe ze het doen wanneer er een update van Kazaa komt. Zou ik deze gewoon kunnnen installeren of moet dit ook weer met een speciale Kazaa Lite Update?
Link naar reactie
[quote:98fedd491c] Op 13-03-2002 12:57, schreef Bullboom: [quote:98fedd491c] http://www.softwarebank.nl/nl/index.htm [/quote:98fedd491c] ik heb deze versie ook geinstalleerd maar Adaware ziet nog iets van spyware. Of dit dus een dummie is weet ik niet maar goed, deze lite is in ieder geval een stuk beter! [/quote:98fedd491c] Als je nog meer "gratis" proggies erop hebt staan dan kunnen deze ook spyware bevatten die AdAware ziet. Ik ben van deze "gratis" proggies afgestapt teveel privacy wordt er geschonden. Maar iedereen moet natuurlijk zelf weten hoe hij daar mee omgaat.
Link naar reactie
[quote:37f8f1f764] Als je nog meer "gratis" proggies erop hebt staan dan kunnen deze ook spyware bevatten die AdAware ziet. [/quote:37f8f1f764] Als ik het spyware-stukje weghaal wat adaware aangeeft werkt alleen kazaa niet meer. Dus zal het wel van kazaa zijn.... [quote:37f8f1f764] Ik ben van deze "gratis" proggies afgestapt teveel privacy wordt er geschonden. Maar iedereen moet natuurlijk zelf weten hoe hij daar mee omgaat. [/quote:37f8f1f764] In welk opzicht wordt je privacy geschonden? Van mij mogen ze best weten wat ik de hele dagen met mijn pc doe. Geen problemen verder mee. Zie het liever anders maar goed. Voor wat hoort wat zullen we maar zeggen!
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...