Ga naar inhoud

Downloaden lukt niet


Aanbevolen berichten

Een kennis van me krijgt het maar niet voor elkaar om bestanden e.d. van het internet te downloaden. Zodra je ergens een downloadlink aanklikt verschijnt het Windows-keuzevenster waarbij je kunt aangeven of je wilt opslaan danwel ter plekke wilt openen. Echter van dit venster zie je alleen maar de buitenste kaderrand, je kunt dus niets aangeven en komt ook de download niet verder. Ok loopt de computer dan meestal vast (soms kan nog wel de muiscursor bewogen worden). Ik heb al van alles zitten bedenken, maar we komen er niet uit. Iemand enig idee waar deze fout zou kunnen zitten? (Windows ME en IE 5.5) [ Dit Bericht is bewerkt door: Hans Walta op 2002-03-02 15:34 ] [ Dit Bericht is bewerkt door: Hans Walta op 2002-03-02 15:42 ]
Link naar reactie
Hier zijn twee links die je even moet bekijken: [url=http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;NL;q140991] Internet Explorer Opens .exe Files Instead of Downloading Them[/url] [url=http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;EN-US;q301716]File Appears to Be Downloading but Is Not (Q301716)[/url] Suces, Ton
Link naar reactie
Wel, daar ben ik dan weer. We zijn er nog steeds niet uit! Het blijkt nu dat het venster dat niet wil openen niet het downloadvenster is, maar een nieuw IE-venster. Als je nl. op een doorklik-link klikt wordt er een nieuw venster in IE geopend, maar dat venster blijft helemaal leeg (ook geen witte achtergrond). Het vreemde is, dat wanneer je op een banner of zo klikt er wèl een nieuw IE-venster met inhoud geopend wordt! Alleen als je dus op een link in de tekst klikt gaat het mis. Als iemand het nog snapt mag hij/zij het (graag) zeggen!!
Link naar reactie
  • 2 weken later...

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...