Ga naar inhoud

opstart met inbelverbinding


anoniem

Aanbevolen berichten

Hoi, Wat een mogelijkheid zou kunnen zijn: Kijk eens onder in het menu van Explorer onder Extra, Internet Opties, Geavanceerd, Beveiliging: "Controleren of de uitgever een certificaat heeft ingetrokken". Dit heeft nog wel eens wat van dit soort ellende veroorzaakt. Evenueel vinkje verwijderen. Groet, Ton
Link naar reactie
Bedankt voor jullie antwoorden. Die mogelijkheden had ik echter al eerder gecheckt.Alle suggesties werken tot nu toe niet. In de opstarttab van msconfig staan alleen McAfee virusscanner, Incontrol Desktopmanager, Real Download en ADSatellite aangevinkt. Overigens kun je deze laatste 2 uitvinken wat je wilt en je systeem weer opnieuw opstarten: Ze zitten er daarna vrolijk weer in!! En dan komt de inbelverbinding weer. Ga je echter inbellen dan verwacht je een site. Maar hij maakt dan gewoon een verbinding, joost mag weten waarmee.
Link naar reactie
[quote:1db9d0ac0f] Op 12-03-2002 19:47, schreef Myra: Bedankt voor de suggesties maar zowel Realdownload als AGSatellite hebben geen aan- of uitvinkmogelijkheden voor automatisch opstarten. [/quote:1db9d0ac0f] Onwaarschijnlijk, hoor... Ik kan het helaas niet controleren, want ik heb beide programma's niet, maar bij Real Player bijvoorbeeld is het ook goed verborgen: Daar moet je naar View/Preferences/Start Center/Settings, en daar een vinkje weg halen. Wellicht net zoiets bij RDL: een kwestie van beter zoeken, en dan los je het probleem misschien ook op. Er is vast wel iemand met één van beide programmas die je daar meer over kan vertellen. Overigens, wanneer je ScanRegistry NIET in 'Opstarten' hebt staan, wat ik uit je woorden begrijp, speel je Russische roulette, want dan heb je geen recente backup van je register, wannneer de boel eens in de soep loopt. Staat daar dus geen vinkje bij, dien je dat terug te zetten. Wat betreft je originele probleem: scannen op spyware is ook nuttig: Download en run Ad-Aware: http://tomcoyote.com/lsindex.html
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...