Ga naar inhoud

Agenda van Outlook delen over netwerk, mogelijk?


Aanbevolen berichten

Hallo allemaal, Weet iemand wat er voor nodig is om een agenda te delen over het netwerk? Moet je dan exchange server gaan draaien of kan het ook anders? En moet exchange server dan op een aparte server draaien of gewoon op een pc erbij. Of zijn er andere progjes die ongeveer hetzelfde kunnen als outlook agenda? Alvast bedankt voor enig antwoord!
Link naar reactie
Volgens mij is het niet mogelijk om een Outlook agenda te delen zonder Exchange server. Correct me if I'm wrong. Exchange server installeer je op een Windows NT server (tot en met versie 5.5) of op een Windows 2000 (advanced) server (Exchange 2000). Als je een Exchange server hebt draaien kun je vanuit Outlook anderen toegang geven op (delen van) jouw mailbox, waar de agenda deel van uitmaakt.
Link naar reactie
Outlook zonder Exchange werkt met zgn. Personal Folders. Als je op de PC waarvan je de agenda wil delen opzoekt waar dit bestand staat (zoeken naar .pst bestanden) en de driectory waar dit bestand staat deelt, zou het misschien wel kunnen werken. Je geeft dan in Outlook op de andere PC het pad aan waar dit bestand op de ene PS staat. Ik kan je niet precies vertellen hoe je dit aan moet passen, want de opties verschillen per versie van Outlook en als je Exchange hebt geconfigureerd in Outlook is het weer anders.
Link naar reactie
  • 2 weken later...

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...