Ga naar inhoud

E-donkey & Morpheus


anoniem

Aanbevolen berichten

Ik heb een ADSL verbinding waarmee ik veel download, vooral muziek en films. Voor muziek gebruik ik Morpheus voor de films E-donkey (omdat Morpheus die niet heeft, of van een te lage kwaliteit). Wanneer ik Morpheus gebruik is mijn downloadsnelheid vaak nagenoeg maximaal en de bestanden zijn vrij snel binnen. Tijdens het downloaden kan ik normaal blijven internetten zonder veel verlies aan snelheid.

Bij E-donkey echter gebeurd precies het omgekeerde. Mijn downloadsnelheid is vrij laag, vaak niet meer dan 5 a 6 Kb/s. Maar tevens kan ik niet normaal meer internetten, het duurd extreem lang voordat een pagina wordt geladen. Dit klinkt tegenstrijdig en mijn vraag is; weet iemand een oplossing of is het gewoon niet anders? Suggesties voor een ander programm waarmee ik kwalitatief goede films kan binnenhalen zijn ook welkom.

Link naar reactie
  • 11 maanden later...
DC is niet zo'n goed prg, je kunt nl maar van 1 user downloaden en als diegene offline gaat kun je dus pas weer verder als die persoon weer eens een keer online gaat. Edonkey heeft multiple connections en download tevens veel sneller (bij mij dan althans). Edonkey kan heel langzaam zijn, je moet echter wel de juiste instellingen hebben. Mijn instelling is download speed 100, upload 10 en max.connections 500. Van server wisselen helpt ook nog weleens.
Link naar reactie
  • 2 weken later...

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...