Ga naar inhoud

Mijn webcam online........


anoniem

Aanbevolen berichten

quote:
Originally posted by Hipapipa: Hoe bedoel je dit? Wil je je beeld op je site hebben? Of wil je met iemand anders kunnen cammen? Indien je het beeld van je webcam op je site wilt hebben, probeer dan het proggie VisionGS eens...gewoon ff op zoeken bij www.google.com

Ik wil dat iedereen mij kan zien op een site die mijn webcam host. Camarades kan dit, maar is niet stabiel. Ik heb zelf geen site en ook geen FTP server en dat is wat VisionGS wel nodig heeft dacht ik. Had het proggie gehaald en na de instal vroeg het gelijk mijn FTP adres. Niet kwaad worden :wink:als ik het niet begrepen heb, want ik snap er de ballen van.

[This message has been edited by Carmen (edited 28-11-2001).]

[This message has been edited by Carmen (edited 28-11-2001).]

Link naar reactie
:oops: sorry niet goed gelezen.

Ik host mijn webcam op de mijn chello site.

Stel je hebt een chello account dan krijg je automatisch een ca. 15 mb ruimte op hun server waar je een homepage mag plaatsen. Deze kun je het beste benaderen via een ftp programma. (LeechFTP vind ik zelf een goeie)

Wat tegenwoordig heel veel gedaan word door providers is dat je bijvoorbeeld niet meer op een forum een plaatje kan posten die op je provider webspace is gehost. :sad: daar zit ik momenteel mee, ik zoek een nieuwe host die het wel ondersteund om plaatjes te posten op een forum bv.

Het beste kun je bij je provider op de homepage kijken hoe je op je eigen webspace moet inloggen.

Link naar reactie
  • 1 maand later...
  • 5 maanden later...

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...