Ga naar inhoud

Geen inhoud in nieuwe pagina na klikken hyperlink


Aanbevolen berichten

Als ik op een willekeurig site zit en een link aanklik die een nieuw venster opent, is het venster leeg. Goed voorbeeld is http://www.pagina.nl. Als ik daar een onderwerp kies krijg ik niets te zien. Kan dit te maken hebben met Frontpage XP? Een paar dagen na de installatie is het misgegaan. Ik gebruik een Nederlandstalige Office XP en engelstalige Frontpage XP. Dit draait allemaal onder Windows XP. Is dit probleem bekend bij sommigen? Na het verwijderen van Frontpage XP is er niets veranderd.
Link naar reactie
Stappenplan: 1) Sluit IE en OE af. Maak je Map C:Windowstemp helemaal leeg, en verwijder Geschiedenis, en je tijdelijke internetbestanden in Configuratiescherm/Internet/algemeen. Klik op 'delete cookies'. Ga nu naar Internetopties/beveiliging, klik op 'internet', en klik daar op 'standaardniveau'. En klik bij Internetopties geavanceerd ook eens op 'standaardinstellingen'. 2) Ga nu naar Internetopties/programma's, en vink 'Controleren of Internet Explorer de standaardbrowser is' aan. Start Windows opnieuw op. 3) Ga tenslotte naar Start/uitvoeren, en type de volgende regel, gevolgd door 'OK' Je hoort een bevestiging te krijgen dat het registreren van de dll gelukt is: [b:3e9a1cb376]regsvr32 Urlmon.dll[/b:3e9a1cb376] Zijn er foutmeldingen, moet je het even melden. Daarna start je even opnieuw op. Succes, Ton
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...