Ga naar inhoud

Startpagina wijzigen!


Aanbevolen berichten

Blijkbaar heb ik een hardnekkig pagina in mijn register staan want wat ik ook probeer elke keer krijg ik weer deze pagina als startpagina als ik internet opstart! Ik heb alles al geprobeerd volgens mij. In het register deze pagina opgezocht en verwijderd maar na opstarten van de pc staat de pagina weer gewoon in het register...:sad: Wat kan ik hieraan doen?
Link naar reactie
En als je het niet weet, kijken wij wel even mee: Ga naar Start/uitvoeren, en type Msinfo32 gevolgd door 'OK'. Ga naar Softwareomgeving/opstartprogramma's. Daar zie je alle progjes die automatisch geladen worden wanneer je Windows opstart. Klik nu in de menubalk op 'Bewerken/alles selecteren', en vervolgens op 'kopiëren'. En nu kun je de inhoud zó in je bericht plakken.
Link naar reactie
  • 2 weken later...
[quote:751e653cce] Op 22-04-2002 13:33 schreef zrski: Eddy, welke pagina is het? Als het lop.com is dan moet je hetvolgende adres even proberen. http://lop.com/toolbar_uninstall.exe [/quote:751e653cce] Dan ben je maar de helft kwijt. Je moet deze óók runnen: http://lop.com/uninstall.exe Klik nu rechts op je bureaublad, en kies 'eigenschappen', tab 'achtergrond', en kijk of hij daar als standaard staat ingesteld. Kies nu weer je eigen bureaublad, en verwijder het bestand [b:751e653cce]desktop.htm[/b:751e653cce] in C:WindowsWebWallpaper Start vervolgens even opnieuw op, en ga naar Internetopties/programmas > webinstellingen herstellen. En je kunt Ad-Aware niog even runnen om de restjes op te ruimen. Maar er zijn tientallen andere mogelijkheden. Het beste is dus ook even de opstartprogrammas te laten zien via Msinfo32. Grtz. Ton _________________ Ton [ Dit bericht is bewerkt door: TonKlein op 2002-04-22 20:00 ]
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...