Ga naar inhoud
  • 0

Let op: PayPal-fraude!!!


anoniem

Vraag

6 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0
Dergelijke dingen worden gewoon random verstuurd op verzamelde emailadressen. In de hoop dat iemand zo gek is, zo'n link aan te klikken, en zijn accountgegevens in te voeren. Het is heel simpel: paypal, of welke andere bank dan ook, zal nooit om je inloggegevens vragen, en nooit een dergelijke mail sturen. Gewoon deleten dus en je verder niet druk maken.
Link naar reactie
  • 0
Ik kan mij ergeren aan PayPal: bij bepaalde betalingen dient een klant zijn PayPal-adres te bevestigen, anders kan er niet worden betaald!:'Confirming PayPal address'. Nu blijkt dat PayPal voor klanten in Nederland, zo'n bevestiging niet wil afgeven, waardoor ik via PayPal niet kan betalen. Nu ben ik al sinds jaren klant bij PayPal, maar willen mijn PayPal-adres niet bevestigen! Hier kan ik goed ziek van worden! http://www.gishigo.com/forum/index.php?topic=3.0
Link naar reactie
  • 0
Wie nog zo stom is om op mailtjes van zgn banken/Paypal te reageren... er wordt voldoende tegen gewaarschuwd en zoals reeds vermeld vragen banken e.d. nooit via mail ergens om... Er is maar een optie: delete meteen... Betalingen met Paypal kun je tegenwoordig ook met een creditkaart als eenmalige betaling doen, al meermalen gedaan, werkt perfect.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Antwoord op deze vraag...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...