Ga naar inhoud

Bedankt RGR voor je reactie, maar... ?


anoniem

Aanbevolen berichten

1. Accountinstellingen testen in Outlook geeft géén fout - dus settings voor mij 2. Stuurde bericht via proximus.be naar mezelf (ander adres) en deze komt onder verzonden items te staan - dus effectief verzonden voor mij 3. Op dat ander adres komen dagelijks berichten toe (ook op dat bij proximus), maar nog steeds géén testbericht van punt 2 - dus NOT OK voor mij 4. Mijn IP staat niét in de Blocklist van Spamhaus.org ... Zal nog wat zoeken en vloeken worden ;-((
Link naar reactie
Het account moet zijn POP3 Heb je de pop en de SMTP niet door elkaar gehaald. POP3 account moet altijd in hoofdletters pop pop.provider.be (voorbeeld) is de binnenkomende mail server De SMTP SMTP.provider.be (voorbeeld) is uitgaande mail server . Weet je zeker dat je, je mail adres goed hebt ingevoerd. Het feit dat je aangeeft in punt 2 dat het bericht zou zijn verzonden, betekend mogelijk dat je bericht aankomt op een (heel) ander bestaand e-mail adres. dan het e-mail adres dat jij had aangemaakt. check bij het verzenden van de mail of je het adres wel correct hebt ingevoerd. Wanneer je een e-mail adres, als gevolg van een typefout verkeerd invoert, en het adres zou niet bestaan, dan krijg je de mail die je hebt verzonden retour. in postvak in.
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...