anoniem Geplaatst: 30 december 2014 Delen Geplaatst: 30 december 2014 Heb de laatste officiële updates i.v.m. vermelde software. Ik maak nieuw bericht (via account bij proximus.be - configuratie werd getest en ok bevonden) - verzend dit bericht (via relay.proximus.be - geen foutmeldingen) - en het wordt in "Verzonden items" geplaatst. Knap - is verzonden denk ik dan... Edoch: na enkele dagen heeft de ontvanger het bericht nog steeds niét gekregen - het blijft dus ergens hangen... Wat doe ik fout of zijn die (shit)-Belgacomproblemen (ondanks de - blijkbaar loze - beloftes) gewoon overgenomen door Proximus??? D'r ging toch 'n nieuwe wind waaien door het bedrijf ... ik vraag me alleen af: welke wind. Graag ervaringen/oplossingen want het begint zo stillekesaan mijn voeten uit te hangen hoor! Link naar reactie
RGR Geplaatst: 31 december 2014 Delen Geplaatst: 31 december 2014 Stuur eerst een email aan jezelf om te controleren of mail wel aankomt. Het zou ook kunnen zijn dat de mailbox van de ontvanger vol is. Krijgt hij/zij wel email van anderen binnen zo ja, controleer of je het juiste emailadres van de ontvanger hebt gebruikt. Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Gearchiveerd
Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.