Ga naar inhoud

Dag, ik kan niet naar mijn geinstalleerde sd kaart schrijven met es file explorer?.


anoniem

Aanbevolen berichten

OPLOSSING 1 - "Ontgrendel" de geheugenkaart. Er is een 'Lock' schakelaar aan de linker kant van de SD kaart. Verzeker je ervan dat deze schuifschakelaar naar boven is geschoven (unlock positie). Je zal dan niet in staat zijn om de inhoud aan te passen of te verwijderen van de geheugenkaart als deze vergrendeld is. OPLOSSING 2 - Schuif de 'lock' schakelaar heen en weer. Als de lock schakelaar los zit en gemakkelijk verschoven kan worden, is het waarschijnlijk dat de schakelaar in de vegrendelde stand komt te staan wanneer je de kaart in je host apparaat stopt. In dat geval zal de kaart vervangen moeten worden. Of probeer de kaart, voorzichtig zo in het host apparaat te doen, dat de schakelaar niet verschuift.
Link naar reactie
  • 5 maanden later...
Hallo, een oude vraag maar ik heb nog geen antwoord kunnen vinden. Het is een blokkering door Samsung begrijp ik, maar heeft iemand een eenvoudige oplossing? Ik lees over 'rooten' van je Phone maar is dat wat voor een eenvoudige, wel technische, ziel? Er hoeft slechts één regeltje toegevoegd te worden in een bestand, alleen kun je dat bestand niet terugplaatsen. Groet Karel
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...