Ga naar inhoud
  • 0

Grabit doet het niet icm Avast.


anoniem

Vraag

Na niet gevonden te hebben waar ik naar zocht, post ik hier maar een berichtje. Ik gebruik Grabit om bestanden van nieuwsgroepen te downloaden en heb Avast als mijn virusscanner. Sinds vorige week heb ik ook SP2 geinstalleerd, en als ik nu iets wil zoeken op Grabit dan kan Grabit elke keer geen verbinding maken. Avast komt na een tijdje ook met een foutmelding: [i:7f1d625794]Internet connectie time-out verstreken. Blijven wachten? (Grabit.exe --> seek.shemes.com: 119)[/i:7f1d625794] Het is wel raar dat, toen ik SP2 nog niet geinstalleerd had, Avast niet met deze foutmelding kwam. Ik heb net al bij Avast en Grabit lopen kloten, maar ik kan nu niet vinden wwat ik nu moet veranderen in een van de twee programma's. :cry:
Link naar reactie

9 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0
[quote:1d7bab72d1="jayday"]Gebruik AVG Free, alsjeblieft geen Norton.. :roll:[/quote:1d7bab72d1] binnen een no time een vraag "M'n smurfding smurft niet zo lekker meer" even googlen helpt ook in plaats van opgeven [url]http://www.google.com/search?q=grab-it+avast&sourceid=opera&num=0&ie=utf-8&oe=utf-8[/url] :roll:
Link naar reactie
  • 0
[quote:76805173ab="Vunce"][quote:76805173ab]even googlen helpt ook in plaats van opgeven http://www.google.com/search?q=grab-it+avast&sourceid=opera&num=0&ie=utf-8&oe=utf-8 [/quote:76805173ab]Wat moet dit voorstellen? Sluikreclame voor Opera? :lol: :wink:[/quote:76805173ab] Ik heb idd opera, maar dat ie daar aangeeft dat ik opera gebruik is me nog nooit opgevallen :roll:
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Antwoord op deze vraag...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...