Ga naar inhoud
  • 0

norton anti-virus 2004


anoniem

Vraag

telkens weer krijg ik na een volledige systeem-check de uitslag dat norton : 9 virussen heeft gevonden, maar dat ze niet verwijderd zijn... systeem dus nog steeds besmet. het is wat gator en backdoor shit.... voorheen had ik kasperski en die wilde het wel oplossen, maar nu heb ik dan L E G A A L norton aangeschaft en krijg ik dit!!!!!! systeem draai nog wel zonder probs, maar ben graag vrij van ellende!! wie weet raad? gr. doper
Link naar reactie

9 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0
Aan zo'n antwoord heeft hij toch niets :roll:. Het probleem met Norton ken ik doper. Wat je dan moet doen even op elk virus klikken in norton en kijken waar hij in je computer zit. Deze bestanden moet je dan verwijderen. Schrijf wel even het path + bestandnaam op voor het geval het een belangrijk bestand is. Je moet wel de optie 'alle bestanden en mappen weergeven' aanzetten in windows verkenner onder 'extra' en vervolgens 'mapopties' (tabblad weergave). Kan een bestand niet verwijdert worden? ga dan even in veilige modus rotzooien. Succes met je probleem :wink:
Link naar reactie
  • 0
Offtipic: [quote:6c0e768a61="Booster"]Ja hoor salsaborenko gewoon volhouden maar. Je zit zelf met Norton problemen. Kijk [url=http://forum.computertotaal.nl/phpBB/viewtopic.php?t=133326&highlight=]hier[/url][/quote:6c0e768a61] Jup klopt dat ik zelf ook probleempjes heb met norton, maar wat heeft dat hiermee te maken? Doper heeft Norton gekocht en jou advies voor zijn problemen is om Kaspersky te kopen wees eerlijk aan zo'n oplossing zou jij ook niets hebben sorry. :wink:
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Antwoord op deze vraag...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...