Ga naar inhoud

block msn


anoniem
[[Template core/front/global/follow is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]]

Aanbevolen berichten

Nou heb ik een stel broertjes die niet van msn zin af te slaan. Als ik dan eens een keer achter de computer wil moet ik eerst op m'n knieën gaan om vervolgens plechtig te beloven dat ik maar 5 minuutjes ga zodat zij dan vervolgens uren kunnen tikken met vriendjes en vriendinnetjes. Wanneer ik msn eraf gooi hebben ze dat al gauw door dus is er maar één oplossing: ''poort blocken'' Nou heeft dat een maand gewerkt, maar inmiddels werkt die truuk met die firewall ook niet meer. Het pictogram was snel gevonden. Wie weet een simpel programmatje waarmee ik de controle heb over msn. Ik moet veel voor school doen de laatste jaren, volgens mijn ouders is het niet veel als je 5 uur per dag stomweg loopt te rammen op het toetsenbord om berichten te sturen naar vriendjes die aan het eind van de straat wonen.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

[[Template core/front/global/follow is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]]
×
×
  • Nieuwe aanmaken...