Ga naar inhoud

Meerdere gebruikers in Microsoft Mail???


anoniem
[[Template core/front/global/follow is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]]

Aanbevolen berichten

Dag allemaal, Ik heb een zeer vervelend probleem en ik kan de oplossing maar niet vinden. Ik heb een intern netwerk met Microsoft Mail gemaakt bij mijn kantoor met ongeveer 24 gebruikers. Outlook staat zo ingesteld dat wanneer je het opent, je jezelf moet aanmelden. Zo wordt automatisch de mail van deze persoon opgehaald. Ik wil alleen dat Outlook van meerdere gebruikers mail ophaalt, en dat kan naar mijn weten niet. Met Internet-mail ophalen kun je meerdere accounts instellen en ophalen, maar kan dit ook met Microsoft Mail???? Is er anders een alternatief??? Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen!! Alvast bedankt! Kraai
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

[[Template core/front/global/follow is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]]
×
×
  • Nieuwe aanmaken...