Ga naar inhoud

Van 450 kb per sec naar 40 tot max 200 kb per sec.


anoniem

Aanbevolen berichten

Ik heb 'n aansluiting bij @home, en 'n week of 2 geleden was de download snelheid minimaal 350 kb per sec. tot wel 750 kb per sec. Hoe kan dit nou opeens? Ik heb wel 2 netwerkkaarten waarvan 1 niet in gebruik. Zijn er nou opeens 'n paar mensen uit mijn straat die nu internet via @home hebben of ligt dat gewoon aan mijn computer? (ik heb m'n ip-adres ook al 'n keer opnieuw dynamisch geconfigureerd) Hoe krijg ik dit weer goed? :-? :cry:
Link naar reactie
Tja, dat had ik in het begin ook :( Toen had ik nog een laag cp nummer met 4 cijfers maar sinds de verhuizing is dat veranderd en heb ik een 6 nummers en is het allemaal veel trager geworden. Het begon allemaal met snelheden ron de 800kb/s maar de laatste jaren is het echt achteruit gegaan en ga ik nog zelden over de 100kb/s heen. Verbindingen met de usa zijn echt allemaal traag. What happened to @sloom ???
Link naar reactie
[quote:aebd37067a="Wisja"]Je zou natuurlijk eens kunnen kijken welke snelheden zij je aanbieden. Liggen die in de buurt van wat je nu hebt dan moet je ermee leren leven. Zijn die lager dan dat ze eigenlijk zouden moeten zijn, dan moet je zeker contact opnemen met @home.[/quote:aebd37067a] Weet je wat er bij de @home page staat bij breedband internet? Snelheid tot 1-2 Mb/s *. Dus minimaal 1 MB/s !! en ik zit nu op max 244 Kb/s .....
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...