Ga naar inhoud

Cistron ADSL Broadband maxx, iemand ervaring daarmee???


anoniem

Aanbevolen berichten

IK zit momenteel op chello en mijn snelheid is een drama de laatste tijd: [img:8f78e5299c]http://www.dekabeltraktor.nl/speedtest.jpg[/img:8f78e5299c] Nu wil ik overstappen op cistron Adsl en wel op het broadband maxx pakket. (7800kbps down en 512kbps up) Nu is mijn vraag: Heeft er iemand ervaring met dit adsl pakket???
Link naar reactie
[list:38027ec8ac][*:38027ec8ac]Heb al een brief geschreven. [*:38027ec8ac]De ondeskundige helpdesk al meerdere malen gebeld en bij de laatste keer heb ik zowat heel de bijbel achterste voren voorgelezen. [*:38027ec8ac]Coax.nl (waar ik lid van ben) op de hoogte gesteld [*:38027ec8ac]De Consumentenbond (ook lid van) op de hoogte gesteld [*:38027ec8ac]En een mailtje naar tros radar gestuurd[/list:u:38027ec8ac] De 2e brief(opzeg brief) gaat zeer binnenkort, aangetekend en wel op de post. Ik pik het niet meer :evil:
Link naar reactie
Net weer een meting gedaan op de upc testserver. [size=18:de57397cfc][b:de57397cfc]Resultaten download test[/b:de57397cfc][/size:de57397cfc] Uitleg over deze resultaten vindt u hier Behaalde download snelheid: 55 Kbit/sec 6.9 KByte/sec 0.9 x ISDN De behaalde snelheid is: zeer laag Indien dit vaker voor komt (herhaal de test op verschillende tijdstippen op de dag en vergelijk de meet waarden) wordt U geadviseerd contact op te nemen met de helpdesk Ik denk er over om de maandelijkse automatische incasso stop te zetten Ik kan pas cistron aanvragen als mijn salaris gestoord is. :(
Link naar reactie
Hallo Chris, Om te beginnen kun je rustig de incasso stopzetten, maar stuur dan wel eerst een aangetekende brief naar Chello waarin je dit aan hun meld. Je kan je gewoon beroepen op het feit dat ze het contract niet nakomen. Ten tweede is er gelook ik bij Cistron een wachttijd van ongeveer een maand, dus nu aanvragen, betalen over een maand (of nog meer).
Link naar reactie
[quote:619131312e="Wisja"]Je kan je gewoon beroepen op het feit dat ze het contract niet nakomen.[/quote:619131312e]Waar is deze uitspraak op gebaseerd? Chello doet volgens mij echt geen uitspraken over de te halen snelheid, ze bieden internet aan en zolang dat werkt (hoe langzaam ook) houden zei zich aan het contract...
Link naar reactie
Zei bieden internet aan tegen een bepaalde te behalen snelheid. Ik heb zelf geen Chello maar Casema en die bieden in mijn geval 512/128 en dat gaat prima (kom er meestal zelfs iets overheen). Ik geloof dat Chello dit toch ook heeft dus wanneer je niet die snelheid haalt (en dan bedoel ik niet een kleine afwijking tot 15%) denk ik dat je rustig je geld terug kan gaan vragen. Zei bieden iets aan waarvoor je veel geld betaald en je krijgt daarvoor niet het produkt terug dat je wilt hebben.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...