Ga naar inhoud

Ontvangst HTML-mailings


anoniem
[[Template core/front/global/follow is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]]

Aanbevolen berichten

Hoi, Ik doe voor school op dit moment een onderzoek naar de ontvangst van HTML-mailings. Dan heb ik het dus over nieuwsbrieven die niet in tekst-opmaak, maar in HTML-formaat worden verzonden naar de leden. Ik wil graag te weten komen hoeveel procent van een gemiddeld bestand met leden een HTML-mailing goed kan ontvangen. Zelf dacht ik aan de volgende verdeling: [quote:b468746268]30% van een gemiddeld bestand bestaat uit Hotmail-gebruikers. Hotmail ondersteunt HTML. Dan zijn 55% van de leden Outlook-gebruikers. Ook Outlook ondersteunt HTML. Tot slot dacht ik dat zo'n 15% van de leden gebruik maakt van een webmailpakket. Ik heb geen flauw idee hoeveel procent van alle webmailpakketten de ontvangst van HTML-mailings ondersteunt, maar ben gemakshalve uitgegaan van 50%. Dit zou dus betekenen dat ongeveer 92% van alle abonnees nieuwsbrieven in HTML-opmaak kunnen ontvangen.[/quote:b468746268] Denk jij daar anders over? Reageer dan alsjeblieft even en noem, zo mogelijk, URL's of bronnen waar ik meer informatie kan vinden (zoals prognoses, enquetes, etc.). [b:b468746268]Alvast bedankt!![/b:b468746268]
Link naar reactie
Ik denk dat je rustig 7 tot 10% kan toekennen aan andere programma's. (met andere bedoel ik andere dan Webmail en Outlook) Tevens kan je in outlook ervoor kiezen om de weergave op HTML weergave te zetten. Ik denk dat dat ook zo 2 tot 3 procent is. Webmail is denk ik 65% wel en 35% niet. Tot slot vroeg ik me af waarom hotmail geen webmail is volgens jou. Dan kun je rustig van die 65%, 80 tot 90% maken.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

[[Template core/front/global/follow is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]]
×
×
  • Nieuwe aanmaken...