Ga naar inhoud

WS_FTP blijft hangen


anoniem

Aanbevolen berichten

Ik gebruik win98se en WS_FTP om mijn site up te daten. De laatste tijd krijg ik dit niet meer voor elkaar omdat WS_FTP blijft hangen na het uploaden van files, bij het command "LIST" Dit duurt een uurtje en dan staat heel WS_FTP vast. Het LIST command werkt vreemd genoeg wel bij oudere directories op mijn site. Ik zit bij Lycos Tripod op de volgende URL: http://members.lycos.nl/aartart/ Heeft iemand enig idee wat er aan de hand kan zijn ?
Link naar reactie
- De Passive Transfer aan of uit maakt geen verschil - Firewall is wellicht een proxy, maar eerst ging het daarmee goed zeker met Wingate als gateway ik denk niet dat dit het kan zijn verder heeft niemand op mijn netwerk ergens last van - Het gaat idd om het uploaden van direktories. Hij lijkt wel goed up te loaden, maar omdat dan het Listen dus niet werkt, kan ik gelijk nergens meer bij (behalve dan via de &^%^&* FTP van Lycos zelf, die trouwens wel alle geuploade files vind) - Ik denk dat het met een ander prog wel zal lukken. Gaak eens even proberen, bedankt voor de Tip. :) WS Ftp weet iig van niets & Lycos ook niet. Ik ga er morgen weer intensief mee aan de gang (was het even zat na 5 uur kutten) dan zal ik ok wel weer terug zijn hier... :( . Bedankt iig voor de support J-Catcher
Link naar reactie
[i:f3612653c9]Ftp-en in explorer werkt eigenlijk zo gemakkenlijk, dat ik me afvraag waar al die andere programmaatjes voor nodig zijn, maar helaas bij explorer heb ik hetzelfde probleem. Ik denk dat het met een corrupt font te maken heeft. Heruploaden van fonts heeft denk ik niet zoveel zin, omdat er al te veel programma's "gewend" zijn aan de fonts die ik had (standaard windows en office by the way). Algehele format is denk ik wat mij te doen staat. Gelukkig heb ik dat laatst getimed op 120 minten. Hierna ga ik zorgen dat ik een Norton Ghost krijg. Ftp-en in explorer werd (naar aanleiding van dit probleem) aangeraden in Lycos. Ik kom dus wel bij mijn mappen, maar kan de paar laatst bijgevoegde niet bewerken explorer loopt dan ook vast. Herinstalleren helpt ook niet (zelfs ge-upgrade naar IE 6.0), omdat er denk ik dus een font corrupt is. (krijg ook spool 32 errors bij printen en bij error-messages zelf is het lettertype volgens mij net iets kleiner dan normaal) Wel bedankt voor de tip. Als dit probleem wat overkomenlijker was zou ik gebruik maken, en na de algehele reboot, ga ik dat ook doen. Vriendelijke groeten en Thanx, Jewelcatcher[/i:f3612653c9]
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...