Ga naar inhoud

E-mail pop3


anoniem

Aanbevolen berichten

Flauw hoor, om altijd te verwijzen naar Google als iemand een vraag stelt. Natuurlijk kun je ook zelf zoeken en Google is daar een prima stuk gereedschap bij, maar waarom zou je zelf het hele traject moeten doorlopen van zoeken, vergelijken uitproberen en toch de verkeerde kiezen? Wat is er mis mee om hier te vragen of iemand hier ervaring mee heeft en een goede mogelijkheid kan aanraden, dit is toch beter dan dat over een paar weken hier iedereen over je heen valt hoe je in godsnaam zo'n waardeloze e-mail service hebt kunnen kiezen. Oke, de vraagstelling was misschien wat simpel, hij vroeg alleen waar hij ze kon vinden en daar kreeg hij een antwoord op, maar de verwijzing naar Google kom je te vaak tegen als dooddoener. Nogmaals, een forum waar iemand om raad vraagt om vervolgens naar Google te worden doorverwezen is een overbodig forum. Gelukkig zijn er hier ook anderen die wel behulpzaam zijn. :P Zelf heb ik voor een gratis e-mail adres een account bij een gratis internet provider, maar hoe lang die mogelijkheid nog geboden wordt (aangezien ik daar nooit inbel en ze dus ook geen cent aan me verdienen) weet ik niet.
Link naar reactie
[quote:09a28380a4="Ron2"]Flauw hoor, om altijd te verwijzen naar Google als iemand een vraag stelt. Natuurlijk kun je ook zelf zoeken en Google is daar een prima stuk gereedschap bij, maar waarom zou je zelf het hele traject moeten doorlopen van zoeken, vergelijken uitproberen en toch de verkeerde kiezen? Wat is er mis mee om hier te vragen of iemand hier ervaring mee heeft en een goede mogelijkheid kan aanraden, dit is toch beter dan dat over een paar weken hier iedereen over je heen valt hoe je in godsnaam zo'n waardeloze e-mail service hebt kunnen kiezen. Oke, de vraagstelling was misschien wat simpel, hij vroeg alleen waar hij ze kon vinden en daar kreeg hij een antwoord op, maar de verwijzing naar Google kom je te vaak tegen als dooddoener. Nogmaals, een forum waar iemand om raad vraagt om vervolgens naar Google te worden doorverwezen is een overbodig forum. Gelukkig zijn er hier ook anderen die wel behulpzaam zijn. :P Zelf heb ik voor een gratis e-mail adres een account bij een gratis internet provider, maar hoe lang die mogelijkheid nog geboden wordt (aangezien ik daar nooit inbel en ze dus ook geen cent aan me verdienen) weet ik niet.[/quote:09a28380a4] Probeer ze uit en je merkt zelf welke goed is (lijkt mij)
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...