Ga naar inhoud

HSDI alternatief?!?!


anoniem

Aanbevolen berichten

de website ziet er echt heel slecht uit, dat reken ik ze zeker zwaar aan. Als ze al geen website kunnen maken, zijn ze dan wel kundig genoeg voor het maken van internet aansluitingen.....? Ten tweede staat er op het begin scherm dat het er binnenkort is en even verderop staat vanaf 1 september 2002.... dat is volgens mij al een maand geleden...... Kortom, prijzen zijn leuk, maar of het ook allemaal werkt....
Link naar reactie
Ziet er inderdaad heel slecht uit! Ze maken zelfs fouten in woorden waarin een Internet-expert geen fouten meer mag maken: symetrisch in plaats van symmetrisch. 'voorlopige tijdelijke planning'. Alles wijst erop dat het niet erg professioneel is. Ik vind ook dat ze weinig info beschikbaar hebben. Ook over de veiligheid, ze zeggen wel dat er een beveiliging is, maar hoeveel bits beveiliging? En hoe zit het met aansluitkosten e.d. en garantie van bandbreedte? Ik zou oppassen met dit soort 'aanbiedingen' die nog in de kinderschoenen staan (openbaar WLAN).
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...