Ga naar inhoud

Outlook express 6 blocked attachments


anoniem
[[Template core/front/global/follow is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]]

Aanbevolen berichten

Goedemiddag, Na het installeren van outlook express6 en het ophalen van emails kwam ik er achter dat ook outlook express6 (outlook 2002 doet dit namelijk ook) bepaalde attachments blocked/verwijderd. Ik heb een oplossing voor OL2002 om dit te omzeilen door aanpassing in register, weet iemand toevallig ook waar/hoe dat zit met outlook express6 Mvg, Richard van de Ven
Link naar reactie
Ook ik kwam tot de ontdekking dat ik, na sp-1 installatie geen bijlagen meer kon openen, maar inderdaad kun je bij Extra -> optie's -> tabblad "beveiliging" een vinkje weghalen zodat het weer werkt. Ik denk er nog over het vinkje standaard te laten staan en pas weg te halen als het nodig is, maar aan de andere kant zijn attachments pas echt gevaarlijk als je ze bewust opent, je moet namelijk outlook express ook weer afsluiten en opnieuw starten voor de wijziging doorgevoerd is en dat is ook omslachtig.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

[[Template core/front/global/follow is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]]
×
×
  • Nieuwe aanmaken...