Ga naar inhoud

Vervelende e-mail berichten.


anoniem

Aanbevolen berichten

Ik zit met een vervelend probleem! Ik krijg sinds kort iedere dag wel een stuk of drie e-mails van sex sites of iets wat hier op lijkt! Ik kies dan wel in outlook express voor afzender blokkeren, maar ik wordt nog steeds door soortgelijke berichten gestoord. Veel van deze afzenders eindigen met @aol.com en @hotmail.com. Kan ik berichten van beide in zijn geheel weigeren? Ik bedoel dus alls wat eindigt op aol.com en hotmail.com Of is er een andere oplossing? IK heb mij hier nooit voor aangemeld, dus wil ik er van af! Ik heb vanalles op mijn pc staan, van firewall tot virusscanner, anti-cookies etc., maar hier weet ik niets tegen. Kortom: HELP!!! bvd
Link naar reactie
Ik zit met een vervelend probleem! Ik krijg sinds kort iedere dag wel een stuk of drie e-mails van sex sites of iets wat hier op lijkt! Ik kies dan wel in outlook express voor afzender blokkeren, maar ik wordt nog steeds door soortgelijke berichten gestoord. Veel van deze afzenders eindigen met @aol.com en @hotmail.com. Kan ik berichten van beide in zijn geheel weigeren? Ik bedoel dus alls wat eindigt op aol.com en hotmail.com Of is er een andere oplossing? IK heb mij hier nooit voor aangemeld, dus wil ik er van af! Ik heb vanalles op mijn pc staan, van firewall tot virusscanner, anti-cookies etc., maar hier weet ik niets tegen. Kortom: HELP!!! bvd [/quote] Out of love, we`ll come a long long glorious way
Link naar reactie
  • 2 weken later...
En toch blijft Mailwasher een aanrader, ik laat het gelijk opstarten met windows, verdachte mails bekijk ik in de preview en laat bouncen wat me niet bevalt (lukt helaas alleen niet met hotmail afzenders) en zet het adres in de blacklist. Overigens vraag ik me af, aangezien spam bij 99% van de computeraars hoog op de ergernislijst staat, wat de spammers er nog mee bereiken. Ongevraagde reclame via e-mail, pop-ups, of gewoon via de telefoon ergeren mij dusdanig dat ik principieel weiger om er ooit op in te gaan. Voor de pc zin er al spam- popup en reclame blokkers heb ik al, nu nog eentje die thuis de direct marketing telefoontjes blokkeert :wink:
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...