Ga naar inhoud

Outlook Express 6 houdt wachtwoord niet vast


anoniem

Aanbevolen berichten

Ik heb laatst XP opnieuw geinstalleerd, met behoud van de instellingen. Na deze installatie onthoud hij mijn wachtwoord niet meer in Outlook Express. Bij de Internet Explorer doet hij het wel goed. Ik heb al meerdere keren het wachtwoord opnieuw ingevoerd via Extra/accounts/eigenschappen/servers. Maar iedere keer als ik het venster sluit en weer opnieuw open is mijn wachtwoord weer weg. Het vinkje bij wachtwoord onthouden staat wel gewoon aan. ook op "toepassen" drukken helpt niet. Wie kan mij helpen? George
Link naar reactie
[quote:7e59300fe1="Wisja"][quote:7e59300fe1="benstudent"]Inderdaad lastig ja. Misschien ergens in het register, maar waar!? :-? Heb geen idee.[/quote:7e59300fe1] Ik weet in ieder geval zeker dat de vraagsteller hier vast mee is verder geholpen. :o Waarom moet je zoiets nou vermelden als je toch niets zinnigs te zeggen hebt?[/quote:7e59300fe1] [offtopic]Moet je zelf nodig zeggen.[/offtopic] Als je verbinding maakt, wordt dát wachtwoord wél onthouedn (of bedoel j dat met 'dat van internet explorer'? Welke versie van windows XP heb je?Log je niet in als gast of iets dergelijks? Dat gaf onder win9x nog wel eens problemen.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...