Ga naar inhoud

Datalimiet


anoniem

Aanbevolen berichten

Hallo, Ik heb een vraagje. Ik heb een tijdje gezocht op www.planetinternet.nl om erachter te komen wat mijn datalimiet is voor het downloaden. Maar kon niets vinden... Even wat info--> ik heb een adsl-comfort pakket (mxstream) van planet internet dus. Wie weet of daar uberhaubt een datalimiet op zit en zo ja wat is dat dan? Alvast bedankt, K.
Link naar reactie
Er is een datalimiet, maar die is niet absoluut. [quote:b601dd34f2] Fair Consumption Policy Planet Internet hanteert voor haar onbeperkte Internet abonnementen een Fair Consumption Policy (FCP). Dit om excessief gebruik en daarmee dus misbruik van Internet bandbreedte tegen te gaan. Geldt er dan een limiet voor dataverkeer? Bij normaal verbruik (zowel verzonden als ontvangen Mbytes) hoeft een gebruiker niet bang te zijn dat hij een limiet zal overschrijden. Planet Internet is echter wel bevoegd om te beoordelen of een gebruiker onevenredig en excessief veel netwerkverkeer veroorzaakt, waardoor anderen hinder ondervinden. Mocht Planet Internet van oordeel zijn dat het hier inderdaad oneigenlijk gebruik betreft, dan zal Planet Internet de gebruiker hierop aanspreken. Indien een gebruiker hier niet op reageert dan kan dit leiden tot afsluiting van de dienst[/quote:b601dd34f2]
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...