Ga naar inhoud

MSN Verbinding: niets


anoniem

Aanbevolen berichten

Als ik MSN open en mij dus wil aanmelden krijg ik de volgende melding: Aanmelden bij .Net Messenger Services is mislukt, mogelijk vanwege een probleem met de service of met je internet verbinding. Controleer of je verbinding hebt met het internet. De MSN service lijkt OK en internet verbinding is OK. Alles verliep tot nu toe zonder problemen. Een verkeerde input (welke ?) heeft dit veroorzaakt. MSN maakt dus blijkbaar geen verbinding. Oplossing ?
Link naar reactie
Neen geen nieuwe update. Wel een norton Firewall, maar werd niet aangepast of gewijzigd. Het is zo dat geprobeerd werd om met MSN een computergesprek te voeren. Hiervoor diende "sommige" instellingen aangepast. Daar ik dit zelf niet uitvoerde kan ik niet precies uitleggen welke wijziging het probleem veroorzaakte. Alles is wel OK behalve, zo lijkt het, dat er geen verbinding langs het internet gebeurt...nochtans internet werkt perfect.
Link naar reactie
[quote:53372fbcdd="tuurke"]Hiervoor diende "sommige" instellingen aangepast. Daar ik dit zelf niet uitvoerde kan ik niet precies uitleggen welke wijziging het probleem veroorzaakte.[/quote:53372fbcdd] En wie heeft de wijzigingen dan uit gevoerd? het programma, of een andere gebruiker. Als het dat laatste is, vraag die dan om raad. ([size=9:53372fbcdd]post 500 8) )[/size:53372fbcdd]
Link naar reactie
Ik denk dat je toch even moet kijken of Norton Firewall wel rechten geeft aan MSN Messenger om op internet te gaan. Ik heb het zelfde gehad bij een klant. Na de update (automatisch) van Norton Personal Firewall 2002, was hij plotseling de programma's kwijt die dit toegang naar het internet moest verlenen. Om dit te controleren doe je het volgende: Start Norton Firewall. linkerkant menu -> Persoonlijke firewall (nederlandse versie) Nogsteeds linkerkant (nieuw uitschuif) menu -> Internet Toegangsbeheer. Daar staat een heel lijstje met programma's: zoek naar Microsoft MSN Messenger. Kies voor automatisch of altijd toestaan. Dan zou het moeten werken. (als dit het probleem is natuurlijk)
Link naar reactie
Kreeg mailtje van MSN services dat alles opnieuw normaal draait... Ik kan mij nog steeds niet aanmelden. Krijg nog steeds dezelfde foutmelding. Dus het probleem zal wel bij mij liggen. MSN meldt mij nu ook dat ik mij tot Microsoft moet wenden omdat MSN in Windows XP zit, en zij enkel support geven aan alleenstaande versies... Ze geven ook enkele sites waar ik terecht kan Kan ik in XP, MNS volledig verwijderen en opnieuw installeren ? Op een van bovenverlde sites vond de volgende URL om MSN te verwijderen: http://messenger.jonathankay.com/allsteps.aspx?ID=7
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...