Ga naar inhoud

Borg betaald aan Quicknet/Sonera


anoniem

Aanbevolen berichten

Heeft iemand net als ik borg betaald voor het kabelmodem van Quicknet/Sonera ? Ik heb een abonnement genomen in maart 2000 en heb toendertijd Fl. 250,- borg betaald welke teruggestort zouden worden bij beeindiging van het abonnement. Nu heb ik inmiddels DSL via Demon, vanwege de belabberde uptime van Sonera en wilde ik mijn modem inleveren en mijn borg ff terugvangen. Nu claimt Sonera dat dit geen borg is geweest maar aansluitkosten.(grrrr) Probleem is dat ik daar geen stukken meer van heb, de originele rekening heb ik nooit gehad, dus kan ik het ook niet mee bewijzen. Uiteraard geen kopie gemaakt van het inschrijfformulier waar het expliciet stond omschreven, kortom , wie helpt mij hiermee uit de brand door te kunnen bewijzen dat omstreeks die periode in 2000 er wel degelijk sprake was van borg en GEEN aansluitkosten ?? Sonera claimt nl. dat er van januari 2000 t/m juli 2001 nimmer sprake is geweest van borg, maar alleen Fl. 235,- aansluitkosten.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...