Ga naar inhoud

Wie weet een betrouwbaar bedrijf dat email verzorgt?


anoniem

Aanbevolen berichten

[quote:f8eb2dd6e6="triloxigen.nl"][quote:f8eb2dd6e6="weert114"] Denk niet dat jij dat regeld,dat hier een slotje op komt :( Of wil je met zulke onzinnige reacties proberen snel een hoop postings te hebben??[/quote:f8eb2dd6e6] [b:f8eb2dd6e6]Ohw, omdat ik dat niet regel betekend dat dat ik geen mening mag hebben?[/b:f8eb2dd6e6]Jij wil een ander jou mening ook opdringen blijkbaar,maar zo werkt dat hier niet. [b:f8eb2dd6e6]En verder, ik heb een gruwelijke hekel aan mensen die spammail in mijn mailbox droppen..[/b:f8eb2dd6e6]Ook uit je dus beschuldigingen aan mijn adres als zou ik spammen,zie hier beneden. [b:f8eb2dd6e6]Over 1 jaar bestaat 50% van alle email uit spam, mede door figuren zoals jij dus..[/b:f8eb2dd6e6]Waar haal je deze onzin vandaan?? Bij mij bestaat nu nog geen 5% van mijn mail uit spam. [b:f8eb2dd6e6]En wat intereseert mij die postcount nou, ik ben de kindertijd ontgroeid :roll:[/quote:f8eb2dd6e6][/b:f8eb2dd6e6] Dat is jou mening,wat ik ten zeerste betwijfel,aangezien je niet met bepaalde dingen aan komt zetten die mij volwassen in de oren klinken. Je komt alleen maar met vage beschuldigingen op de proppen,en onzin. En wat spam betreft, Als volwassen mensen een email account aanmaken weten ze meestal wat ze moeten doen en laten. Kleine kinderen vinken tijdens het aanmelden van alles en nog wat aan,en gaan vervolgens op forums lopen klagen dat ze gespamt worden. Maar goed,naarmate je volwassener wordt zal je wel minder gespamt worden,dus zal die 50% ook wel meevallen :wink:
Link naar reactie
Juist daarom zie ik sites als euroclix en maileuros als uitkomst. Helaas maken hier bijna alleen betrouwbare bedrijvenen verenigingen gebruik van. Bijvoorbeeld de HCC! Hier staan er een paar op een rijtje: [url]http://www14.brinkster.com/verdienmetmail/[/url]. Lees maar eens hun voorwaarden door en dan begrijpen jullie wel wat ik bedoel. En over echte spam, ik gebruik vaak een fake adres om spam te ontwijken, alleen soms kan het niet om dat je voor een bevestigings code ofzo een echt email adres nodig hebt. Daar heb ik weer een apart adres voor zodat ik een schoon mail adres heb.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...