Ga naar inhoud

Wie weet een betrouwbaar bedrijf dat email verzorgt?


anoniem

Aanbevolen berichten

[quote:e1af6831e5="Dilbert"]Wat is het idee erachter? Eerste ingeving: www.hotmail.com ;) ;) ;) Greetz, D.[/quote:e1af6831e5] Ik denk dat "weert114" meer iets bedoelde als een fax/mailing bedrijf. Dat zijn bedrijven die grote partijen e-mail en fax adressen hebben en dan daar betaald e-mails en faxen naartoe sturen. Zoek eens bij de goudengids.nl op mailing en dan heb je er 251......
Link naar reactie
[quote:e0b9fce109="weert114"][quote:e0b9fce109="triloxigen.nl"]gadver, hier mag een slotje op /me is zwaar anti spammailers[/quote:e0b9fce109] Denk niet dat jij dat regeld,dat hier een slotje op komt :( Of wil je met zulke onzinnige reacties proberen snel een hoop postings te hebben??[/quote:e0b9fce109] ik denk ook niet dat jij ook maar enige zinnige reactie zult verwachten als je niet eens wat duidelijker bent met je bedoelingen.. leg eerst maar eens wat duidelijker uit wat je bedoeling is. als ik jouw vraag lees, komt het naar mij niet echt koosjer over.... en idd hij regelt het niet, maar er is een mooie draad in het feedback forum waar je de mods mag wijzen op afwijkend gedrag van de mede gebruikers, en dan kan er altijd nog gekeken worden of er een slotje op kan.. zolang jij niet wat duidelijker bent in je bedoelingen met dit idee, dan sluit ik me compleet aan bij triloxigen.nl; slotje erop! :evil:
Link naar reactie
[quote:dddca33f94="turbulence"][quote:dddca33f94="weert114"][quote:dddca33f94="triloxigen.nl"]gadver, hier mag een slotje op /me is zwaar anti spammailers[/quote:dddca33f94] Denk niet dat jij dat regeld,dat hier een slotje op komt :( Of wil je met zulke onzinnige reacties proberen snel een hoop postings te hebben??[/quote:dddca33f94] ik denk ook niet dat jij ook maar enige zinnige reactie zult verwachten als je niet eens wat duidelijker bent met je bedoelingen.. leg eerst maar eens wat duidelijker uit wat je bedoeling is. als ik jouw vraag lees, komt het naar mij niet echt koosjer over.... en idd hij regelt het niet, maar er is een mooie draad in het feedback forum waar je de mods mag wijzen op afwijkend gedrag van de mede gebruikers, en dan kan er altijd nog gekeken worden of er een slotje op kan.. zolang jij niet wat duidelijker bent in je bedoelingen met dit idee, dan sluit ik me compleet aan bij triloxigen.nl; slotje erop! :evil:[/quote:dddca33f94] Nog al zo ééntje! Je moet mijn signature is goed lezen!! Als je niks zinnigs te melden hebt reageer dan niet!! voor de tweede maal(goed lezen he!!),ik vroeg dus of er iemand een betrouwbaar bedrijf(lees,[b:dddca33f94]GEEN[/b:dddca33f94] bedrijf dat spamt!!)dat ik email kan laten verzorgen. Wat is er mis met deze vraag?? Reacties zoals die van jou zijn een beetje off topic,vind je ook niet? En als het je niet aanstaat zorg dan dat er een hangijzer opkomt,en meld het dan bij een administrator of moderator,maar ga dan niet hier zitten zaniken,en dreigen met slotjes,alsof jij hier over dit forum gaat. Laat het gewoon aan de mensen over die dit forum beheren.
Link naar reactie
[quote:8ed7a0e31f="weert114"] Denk niet dat jij dat regeld,dat hier een slotje op komt :( Of wil je met zulke onzinnige reacties proberen snel een hoop postings te hebben??[/quote:8ed7a0e31f] Ohw, omdat ik dat niet regel betekend dat dat ik geen mening mag hebben? En verder, ik heb een gruwelijke hekel aan mensen die spammail in mijn mailbox droppen.. Over 1 jaar bestaat 50% van alle email uit spam, mede door figuren zoals jij dus.. En wat intereseert mij die postcount nou, ik ben de kindertijd ontgroeid :roll:
Link naar reactie
Bedenk voor je iets zegt:"heb ik het allemaal wel goed gelezen?" nu vraag ik me af; doe je dat zelf wel?? ik vraag je wat je preciese bedoelingen er mee zijn, de meesten die gereageerd hebben, vragen zich dit ook af, maar aangezien je niet dieper op je bedoelingen in wilt gaan, zul je waarschijnlijk ook nooit een bevredigend antwoord krijgen.. waarom zoek je zo'n bedrijf dan??? de diensten die zij aanbieden, voor welke doeleinden ga je die gebruiken? geef eerst eens een goed antwoord op die vraag, en misschien is er dan wel iemand die je een goed antwoord zal geven..
Link naar reactie
[quote:59b3ca39ff="diniz"]Dan moet je euroclix, maileuros en dat soort sites inschakelen, die sturen mail alleen naar gebruikers die daar nadrukkelijk toestemming voor gegeven hebben en daar een klein geld bedrag voor krijgen. Zoiets bedoel je toch??? Hier een overzicht: [url]http://www14.brinkster.com/verdienmetmail/[/url][/quote:59b3ca39ff] Oké,bedankt kijk aan zulke tips heb ik misschien wat!
Link naar reactie
[quote:fb05490bb0="Wisja"]Wat me nogsteeds niet helemaal duidelijk is is hetvolgende. 1. Of je wilt gewoon adressen gebruiken die je dus gaat kopen bij zo'n bedrijf. 2. Of je heb zelf een lijst met adressen die je af en toe wilt mailen. Kun je dit nog eens duidelijk maken.[/quote:fb05490bb0] [b:fb05490bb0]1. Of je wilt gewoon adressen gebruiken die je dus gaat kopen bij zo'n bedrijf.[/b:fb05490bb0] Dit zoek ik ja. Dus adressen van mensen die geintresseerd zijn in bepaalde dingen,en die dat dus zelf weleens aangegeven hebben,bij b.v. een hotmail account aanvragen of i.d.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...