Ga naar inhoud

bijna gratis domein kopen??


anoniem

Aanbevolen berichten

[quote:02d6886bd2="mir@nd@"]ik heb mijn domein draaien via www.mj.nl goede server en ook vrij stabiel, de kosten ervan zijn mij alleen onbekend want ik heb mijn domein kado gekregen voor mijn verjaardag aangezien de eigenaar en zijn vrouw goede vrienden zijn van mij.[/quote:02d6886bd2] Dat heet dus reclame en mag niet...... Ik heb overigens even gekeken op de site van ICB-BV, maar inderdaad die 5 MB is wel heel weinig.... dan haal je die 1 GB ook nooit :cry:
Link naar reactie
[quote:9beb3ef6db="Wisja"][quote:9beb3ef6db="mir@nd@"]ik heb mijn domein draaien via www.mj.nl goede server en ook vrij stabiel, de kosten ervan zijn mij alleen onbekend want ik heb mijn domein kado gekregen voor mijn verjaardag aangezien de eigenaar en zijn vrouw goede vrienden zijn van mij.[/quote:9beb3ef6db] Dat heet dus reclame en mag niet...... Ik heb overigens even gekeken op de site van ICB-BV, maar inderdaad die 5 MB is wel heel weinig.... dan haal je die 1 GB ook nooit :cry:[/quote:9beb3ef6db] oke.. shoot me if i am wrong.. maar er wordt toch naar domeinhosting info gevraagd? en ik verwijs alleen naar een site waar je dat kan vinden? ik bedoelde er niets mee in de trant van reclame.. maar misschien heeft iemand wat aan die informatie.... please be patient met een newbee? :P
Link naar reactie
[quote:0f9e360e6e="mir@nd@"]de kosten ervan zijn mij alleen onbekend want ik heb mijn domein kado gekregen voor mijn verjaardag aangezien de eigenaar en zijn vrouw goede vrienden zijn van mij.[/quote:0f9e360e6e] Als je dit inderdaad weglaat dan geloof ik je direct, maar vooral dat goede vrienden van mij, maakt het wel erg reclame achtig. Sorry natuurlijk als ik het fout heb.
Link naar reactie
[quote:74d241cca2="Wisja"][quote:74d241cca2="mir@nd@"]de kosten ervan zijn mij alleen onbekend want ik heb mijn domein kado gekregen voor mijn verjaardag aangezien de eigenaar en zijn vrouw goede vrienden zijn van mij.[/quote:74d241cca2] Als je dit inderdaad weglaat dan geloof ik je direct, maar vooral dat goede vrienden van mij, maakt het wel erg reclame achtig. Sorry natuurlijk als ik het fout heb.[/quote:74d241cca2] yep dan heb je ut idd fout! wilde alleen mezelf indekken... voor ut geval iedereen zou gaan roepen dat ze daar hartstikke duur zijn oid... ik weet dus verder echt helemaal niks van de kosten daar, kan alleen mijn eigen ervaring melden en dat is dat ik mijn domein daar heb en dat het stabiel en snel loopt. Vandaar die melding dat ik het kado had gekregen en dus eig. niet weet wat het kost per maand/jaar/whatever!!
Link naar reactie
[quote:bb4dc2d780="Wisja"]Dan zal ik nu toch maar even zeggen dat ze inderdaad niet de goedkoopste zijn. Als ik de prijzen zie dan ben je met betaling per maand zelf goedkoper uit dan met betaling per jaar. Dat maakt niet zoveel uit natuurlijk, maar staat een beetje vreemd.[/quote:bb4dc2d780]aha, kijk dat is/was mij niet bekend, moet ook eerlijk zeggen dat ik er verder de ballen verstand van heb, ik weet hoe ik mijn site moet uploaden en daar houdt mijn kennis ook mee op!
Link naar reactie
[quote:15b9473c1c="paas"]Ik maak nooit reclame. Maar een signature als: kijk ook eens op ..... is toch ook zeker een vorm van reclame. Of niet??[/quote:15b9473c1c]Een zekere vorm ja, maar hij zegt niet zoiets als: "Voor goedkope hosting kijk op ...". Hij verwijst naar zijn website, dat is wat anders (ik doe het zelf ook in mijn profile)...
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...