Ga naar inhoud

Geen nieuws kunnen lezen in express


anoniem

Aanbevolen berichten

Hallo computervrienden, Dit weekend lukt het me niet nieuws te lezen van het net in express. alles dat ik opvraag levert een vraag om het wachtwoord op, deze is niet veranderd en dus goed. Ik heb van alles geprobeerd, zonder wachtwoord, dit is bv bij wanadoo niet nodig om nieuws te lezen. Ik heb deze problemen niet eerder gehad, moet ik concluderen dat de nieuwsserver van het net tijdelijk niet goed is, of is er toch iets bij mij gewijzigd zonder dat ik daar zelf de hand in heb gehad. Of is het niet meer mogelijk bij hetnet nieuws te lezen via express? alvast dank voor het meedenken, gr. r hooijer :wink:
Link naar reactie
Nog een toevoeging aan m'n stukje. Bepaalde nieuwsgroepen kan ik wel bekijken, maar dus ook een flink aantal niet. Wanneer ik in deze groepen berichten aanklik, komt daar een streep door. Dit komt mogelijk omdat dit verlopen berichten zijn? OF het komt misschien omdat het net deze nieuwsgroepen niet meer ondersteund? Maar dat wil ik nu zo graag zeker weten? Wie helpt me? Alvast dank! :-?
Link naar reactie
Je hebt het over Wanadoo en Het Net. Als er nieuwsgroepen in de lijst staan die een van beide providers niet doorgeeft, kun je dit soort problemen krijgen. Ook moet je, als je bij Het Net nieuwsgroepen wilt lezen, inbellen met een Het Net account. Mogelijk verklaart dit de wachtwoord-melding. Ik ben trouwens allesbehalve een fan van Outlook Express. Kijk eens naar (Free) Agent (www.forteinc.com).
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...